Resident Evil: Jóból is megárt a sok

Jóból is megárt a sok: a Capcom is belátta, hogy túl sok Resident Evil játékot adott ki mostanában.

Resident Evil: Jóból is megárt a sok

Az elmúlt két évben a Capcom megtanulta a leckét a piac telítettségével kapcsolatban. A Resident Evil: Revelations producere, Masachika Kawata egy interjúban elmondta, hogy így visszatekintve úgy látja, hogy talán tényleg túl sok RE játékot adtak ki. A Capcom is levonta a következtetést, hogy nem feltétlenül nyeri el a játékosok tetszését, ha elárasztják őket a franchise darabjaival.

2011 és 2012 között négy Resident Evil játék is megjelent: The Mercenaries 3D, Revelations, Operation Raccoon City és az RE6. A következő a sorban az eredetileg 3DS-re már megjelent Resident Evil: Revelations lesz, amely idén májusban jön PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és Wii U-ra.

Kawata megjegyezte, hogy a megjelenések ritkítása nem fogja ugyan jobbá tenni a játékokat, de a megoldás része lehet, ugyanakkor nem hiszi, hogy csupán ezért mesterségesen lassítani kéne a tempón. Szerinte azzal kellene kezdeniük, hogy megkérdezik, hogyan tehetnék jobbá a játékokat, és ha mindenki szerint a ritkítás a megoldás, csak akkor kéne ezt megtenni.

Szerintünk a nagy kiadóknak csupán két dolgot kellene megérteniük, az egyik, hogy a minőségi játékok elkészítéséhez idő kell, a másik, hogy a fogyasztók pénztárcájának mélysége nem végtelen.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward