A 2018-2019-es üzleti év első negyedévét rekord bevétellel zárta a Ubisoft. Ez konkrétan azt jelenti, hogy 400 millió eurós forgalmat bonyolítottak három hónap alatt, ami alapvetően három dolognak köszönhető Yves Guillemot vezérigazgató szerint.
Az egyik, hogy továbbra is masszívan növekszik a digitális játékeladások száma, mellé pedig a (szintén digitális értékesítéshez számolt) visszatérő költések a vásárlók részéről. Itt olyanokra kell gondolni, mint a mikrotranzakciós holmik, a DLC-k, a szezonbérletek, az előfizetések és hasonlók. Ezen kívül pedig továbbra is hatalmas a kereslet a Ubisoft korábbi címei iránt, melyeket jellemzően szintén digitálisan vásárolnak meg a felhasználók.
A pár éve tartó trendnek megfelelően ezúttal is erősödött a PC szerepe az eladásokban.
Az egy évvel korábbi 21%-hoz képest most már 24%-ot harapott ki magának a teljes tortából, ami önmagában is impresszív, úgy meg főleg, hogy ezzel maga mögé utasította az Xbox One-t, ami 22%-ot hozott. A PlayStation 4 dominál a maga 38%-os részesedésével (a tavalyi 44%-hozképest visszaesett), a Nintendo Switch 5%-ot tesz ki az eladásokból, a mobil pedig 8%-ot, a maradék pedig az egyéb.
Yves Guillemot nagyon bizakodó a jövőt illetően: szerinte azAssassin’s Creed Odyssey és a The Division 2 is remek fogadtatásra talált az E3-on, a Skull & Bonest pedig mindenki dicsérte az egyedi játékmenet-megoldásai miatt.