Shop menü

PROBLÉMÁSAN RAJTOLT A KÖZÉPKORI MULTIPLAYER KASZABOLDA

A Mordhau pár nap alatt elképesztően sikeres lett Steamen, ez pedig felkészületlenül érte a készítőket.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Problémásan rajtolt a középkori multiplayer kaszabolda

A Mordhau néven megjelent középkori multiplayer slasher játék alapvetően a közelharcre épül, és megfelelően brutális és őrült ahhoz, hogy felkeltse a játékosok érdeklődését.

És fel is keltette, sokan ódákat zengenek a szálló végtagokkal megtűzdelt kaotikus 64 fős team deathmatch és battle royale módokról, és az április 29-i megjelenést követően a Steamen a 11. legnépszerűbb játékká vált. Ez azonban egyben azt is jelentette, hogy a szerverek átmentek haldokló állapotba.

A fejlesztő Triternion azóta is hevesen elnézéseket kér, és dolgozik a probléma megoldásán, és szépen sorban javítja meg a játék különböző alrendszereit, melyek többsége most már elméletileg gond nélkül működik (nem árt például, hogy a játékosok megkapják a nekik járó XP-t és aranyat).

A készítők elismerik, hogy még midnig vannak problémák a hivatalos szerverekkel és a matchmaking rendszerrel, és ha mindent sikerült megoldani akkor valahogy majd kárpótolják a játékosokat.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére