Pid - Izzasztó a nehéz fokozat

A szemrevaló 2D-s platformjáték fejlesztői a legfrissebb videóban bemutatták a normál és a nehéz fokozat közti különbséget. 

Pid - Izzasztó a nehéz fokozat

A szemrevaló 2D-s platformjáték fejlesztői a legfrissebb videóban bemutatták a normál és a nehéz fokozat közti különbséget. Dióhéjban annyit lehet róla mondani, hogy míg normálon kellemesen elugrándozol és ügyeskedsz egy kicsit, addig hardon az alapjaiban változik meg a játék és igen kemény kihívást nyújt. [Örülünk, mert az Outland utolsó harca óta várunk már valami rendes 2D szívatásra!]

A Might and Delightos fiúk még stúdión belül is alig tudnak kiegyezni a nehézséget érintő kérdésekben, árulta el a társalapító Jakob Tuchten. Mint minden rendes platformernél, itt is nagy hangsúly van a precízión és mivel az életre szóló kalandok egyszer történnek meg az ember életében, így egyértelmű választásnak tűnt az is, hogy végtelen élete legyen a játékosoknak. Már minden kezdett a helyére kerülni, amikor két csapattag úgy gondolta, hogy kicsit tovább kéne menni a Piddel...

"A nehéz fokozat, átviszi a Pid vidám tanulópályáit egy kész rémálomba."

A játék már nem csak ízléses elegye volt a különböző kreatív elemeknek. Teljesen megváltoznak hardon a prioritások, a gyönyörű részletes háttereket észre sem veszitek majd, már nem érdekel a fiatal fiú nagy kalandja, a megnyerő karakterek, mert azzal lesztek elfoglalva, hogy megtanuljátok az ellenfelek viselkedési mintáit és kiszámoljátok minden lépéseteket.

 

A Pid idén érkezik PC-re, PSN-re és XBLA-ra. Korábbi hírünkhöz katt ide. 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward