Shop menü

PC-RE MÁR KÉSZ A CYBERPUNK 2077, A JELENLEGI GENERÁCIÓS KONZOLOK MIATT KÉSIK

Az újabb csúsztatás után ezt megerősítette a CD Projekt Red vezetősége.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
PC-re már kész a Cyberpunk 2077, a jelenlegi generációs konzolok miatt késik

Ahogy arról már mi is beszámoltunk, a Cyberpunk 2077 újabb három hetet késik a véglegesnek gondolt november 19-es megjelenési dátumához képest, így a jelenlegi állás szerint december 10-én várható a megjelenése. A bejelentést követően Adam Kicinski ügyvezető, Piotr Nielubowicz pénzügyi igazgató, és Michal Nowakowski üzletfejlesztési alelnök rögtön tartott egy konferenciahívást a befektetők számára, hogy megmagyarázzák a helyzetet.

"Biztosak vagyunk az új megjelenési dátumban. A november 19-es megjelenés lehetséges lenne, de a további három hét lehetőséget ad arra, hogy megoldjunk néhány dolgot. A döntés nem volt könnyű, de az első benyomás nagyon fontos, a kezdeti reakció minden esetben több eladáshoz vezet. Ezért döntöttünk a késés mellett, holott nem feltétlenül kellett volna, de az extra idő miatt biztosabbak lehetünk benne, hogy minden rendben lesz a megjelenéskor" - mondta Kicinski.

Ezt követően hozzá tette, hogy a helyzet más mint korábban, a játék ugyanis készen van PC-n, jól fut a next-gen konzolokon is, azonban a jelenlegi generációs konzolokon még tart a munka utolsó fázisa.

Az úriemberek elmondták, hogy a csapat persze komoly terhelés alatt áll, ugyanakkor teljesen biztosak benne, hogy valami lenyűgözőt alkottak, és ezt mindenki meg fogja látni a megjelenés után. Az eddigi visszajelzések alapján, akik már végigvitték a játékot egyértelműen azt mondják, hogy "hasonlót még nem tapasztaltak korábban".

A fejesek kifejtették a befektetőknek, hogy nem számítanak komolyabb mennyiségű visszamondásokra az előrendeléseket illetően, az árazáson pedig nem fognak változtatni, hiszen egy prémium termékről van szó. Ezen kívül a késés miatt nem számíthatnak semmilyen pénzügyi többletköltségre a különböző partnerek részéről, viszont a marketinges kampányt némileg át kellett szervezni, így erre valószínűleg több pénzt fognak költeni a végére.

Az ügyvezető elmondta, hogy a csúszás várhatóan nem lesz hatással a később érkező kiegészítőkre, és a jövőbeli projektek tekintetében pedig arra lehet számítani, hogy szervezeti átalakulások lesznek a technológiai részlegeknél, a Cyberpunk 2077 esetében ugyanis túl sok minden csak a fejlesztés későbbi fázisaira készült el.

Ahogy arról beszámoltunk korábban, a Cyberpunk 2077 végső soron kilenc platformon fog elrajtolni egyszerre, ami egy ilyen méretű játéknál elképesztő mennyiségű tesztelést és finomhangolást igényel. Ezzel együtt a next-gen konzolra készülő verziók a valódi next-gen frissítést míg így is csak valamikor a megjelenés után fogják megkapni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére