Neked is fizetne a Media Molecula, hogy segíts a Dreams tesztelésében

Mégpedig 200 fontot, ha a harmadik kör végén minden rendben van.

Neked is fizetne a Media Molecula, hogy segíts a Dreams tesztelésében

Habár a játék már februárban megjelent, a Sony és a Media Molecule valamiért további "bétatesztelési" fázisokat indít, amihez külsős játékosok jelentkezését várják - nyilván olyanokét, akik már jártasak a Dreamsben, és tudnak segíteni a fejlődésében.

Ez azonban nem egyszerű bétateszt lesz, ugyanis a végén adott esetben 200 fontnyi jutalmat is kioszt a stúdió, amihez azonban három fázison kell végig mennünk, és meg kell felelnünk a követelményeknek:

  1. Egy körülbelül egy órás videóhívás június 2-án vagy 3-án, bemutatkozó jelleggel.
  2. Amit egy két hetes időszak követ június 3. és 17. között, amikor is egy-két naponta rövid riportokat kell írnunk a tapasztalatainkról.
  3. Végül következik egy záró interjú június 17-én, 18-án vagy 19-én, ami szintén körülbelül egy órás lesz, és amikor átutalják a 200 fontot.

Nagyon úgy tűnik, hogy csak európai játékosok jelentkezését fogadják, vagy legalábbis fizetni csak nekik tudnak. Azt egyelőre nem tudni pontosan, hogy miért van szükség egy ilyen, szélesebb körű tesztelésre, de könnyen lehet, hogy a Media Molecula komolyabb változtatásokat tervez eszközölni a játékon, vagy nagyobb újdonságokat hoz majd be.

Unreal Engine 5 a Dreamsben

Kicsit más téma, de valószínűleg ezen a ponton már mindenki tudja, hogy az Epic a múlt héten PS5-ön bemutatta az Unreal Engine 5-öt, és annak legfontosabb új képességeit. Na, most egy Martin Nebelong nevű úriember úgy döntött, hogy ennek egy kis részét megalkotja a Dreamsben.

Nebelong egyébként korábban a Media Molecule alkalmazottja volt, így alaposan ismeri a játékkészítős játékot, és egészen szuper minőségben tudta megalkotni az Unreal Engine 5 demójának egy helyszínét. Tényleg elképesztő, hogy hozzáértő kezekben mikre képes a Dreams.

"Miután megnéztem az Unreal Engine 5 demót, muszáj volt megpróbálnom létrehozni valamit, ugyanis nagy inspiráció volt. Teljesen lenyűgözött az Unreal Engine 5-tel elérhető részletesség, és hogy mit jelenthet a játékok számára a közel végtelen poligonszám. Amit az Epic elért ezzel a motorral, az valami teljesen elképesztő dolog!" - nyilatkozta Nebelong.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap