Nagyot rajtolt a The Division

A Ubisoft legsikeresebb új címévé vált a The Divison, azonban a Destinyt már nem tudta letaszítani a trónról.

Nagyot rajtolt a The Division

A Ubisoft ma bejelentette, hogy a Tom Clancy's The Division több példányban kelt az első 24 óra alatt, mint a kiadó bármelyik játéka korábban. Érdekes módon a kiadó azzal nem kérkedett, hogy kiadótól függetlenül ez lenne a legsikeresebb új franchise az első napon, így feltételezhetjük, hogy ezt a titulust továbbra is a Destiny tartja.

Arról viszont már beszélt a Ubisoft, hogy a négy legsikeresebb új franchise rajt közül három már hozzá tartozik. Ha tehát feltételezzük, hogy továbbra is a Destiny az első, és a fenti információk alapján a The Division a második, akkor csak a Watch Dogs lehet a harmadik - arról ugyanis annak idején bejelentette a kiadó, hogy megdöntötte a korábbi rekordokat.

Hogy melyik a negyedik? Innentől kezdve viszonylag könnyű megtippelni, hogy az Assassin's Creed lehet az, hiszen más csúcskategóriás teljesen új címmel nem jelentkezett a kiadó. Ezzel együtt a Ubisoft azt már nem közölte, hogy a The Division mekkora példányszámban kelt el, viszont nyilvánvalóan súlyos milliókról van szó. Ezt látszik alátámasztani, hogy Yves Guillemot, a cég vezérigazgatója a következőt mondta:

"A The Division hatalmas eredmény a Ubisoft számára, és ismét bizonyítja, hogy bárkinél jobban vagyunk képesek fantasztikus új címeket létrehozni, és azokból igazi szórakoztatóipari sikerterméket csinálni. Nagy nap ez a Ubisoft számára, de még fontosabb, hogy egyben azt is jelenti, hogy több millió játékos kezdi meg a kalandozását a The Division világában, és biztosak vagyunk benne, hogy szeretni fogják".

Ezzel párhuzamosan Guillemot máshol arról beszélt, hogy a The Divison egyben egy teljesen új fejezetet nyit a Ubisoft történelmében. Ezt annyira szó szerint érti, hogy a cégen belül már úgy kezelik, mint az időszámítás előtti és utáni korszakot. A vezérigazgató megerősítette, hogy a Ubisoft a jövőben teljesen átáll a játék-mint-szolgáltatás filozófiájára. A cél, hogy a játékosokat összekapcsolják, lehetőséget biztosítsanak a kooperatív játékmenetre, és a gyakori megjelenések helyett inkább több évig támogassanak egy-egy címet. Guillemot szerint a Destiny után az emberek sokkal inkább elfogadják, ha egy játékhoz állandó internetkapcsolat szükséges.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward