A Crystal Dynamics bár új szintre emelte az előző években a Tom Raider élményt, ezt a teljesítményt már nem sikerült tovább vinniük a legújabb játékukba, a Marvel’s Avangers-be és ez probléma.
Az általában aranytojás tojó tyúk szerepét betöltő Marvel univerzum ezúttal nem mutatkozott elégségesnek ahhoz, hogy a játék hosszú távon is lekösse az embereket. Ez azért probléma, mert az Avangers egy élő szolgáltatásként született meg, vagyis hosszú évekig tervezték támogatni, tehát kritikus fontosságú, hogy a játékosok visszatérjenek és így vagy úgy, de pénzt költsenek.
Ez a sikertelenség pedig a Square Enix féléves üzleti jelentéséből is jól látszik.
Míg az év első felében a Final Fantasy 7 Remake, a Dragon Quest 11 Switch port és a Final Fantasy 10/10-2 HD Remaster jól teljesített, addig a Square Enix a Marvel’s Avangers megjelenése után 5 milliárd jen veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
A Marvel Avanger’s utolsó esélye a felépülésre az, ha a következő generációs konzolokon valamilyen módon sikert tudna elérni, a next-gen frissítés viszont sajnos még odébb van, nemrég még azt is elcsúsztatták. De még ez sem segíthet a játékon, ha továbbra is maradni fognak az unalmas és ismétlődő küldetések, ami miatt nehéz szórakoztatónak nevezni a végjátékot.