Shop menü

MINDEN REKORDOT MEGDÖNTÖTT A DISCORD ÁPRILIS TRÉFÁJA

Úgy tűnik, hogy másfél milliárd ember már tűkön ülve várta a lootboxok érkezését.
Török Roland
Török Roland
Minden rekordot megdöntött a Discord április tréfája

Április elsején nem csak az emberek, de a játékcégek is igyekeznek megbolondulni, ezt pörgette viszont véletlenül túl a Discord a saját kis lootbox kampányával. 

Aki húsvétkor elindította a Discordot azt láthatta, hogy lootbox lehetőségek jelentek meg a Discordban. A ládák kinyitásával csupa értéktelen, amúgy megtarthatatlan vackot lehetett gyűjteni, ami természetesen senki tetszését nem nyerte volna el normál esetben, április elsején viszont ez belefér. 

Ami viszont igazán sikeressé tette a kampányt, az még a Discordot is meglepte. Történt ugyanis, hogy a promóciós videójuk egy pár óra alatt lenyomta a GTA VI rekord nézettséget elérő trailerét, de olyan szinten, ami még a Discord fejlesztőit is csodálkozásra késztette. 

A magyarázat szerint egy olyan botot sikerült véletlenül megalkotnia egy Discord fejlesztőnek, ami lejátszotta újra és újra a 17 másodperces animációt a háttérben, ezzel pedig olyan nézettséget produkált, ami 1 milliárd 406 milliós megtekintésig juttatta a buta promóciós videót. 

Az már más kérdés, hogy a YouTube botokat szűrő algoritmusa ezek után mennyire tartható megbízhatónak. Nagyon sok tartalomgyártó vásárol pályafutása elején "néző" botokat, hogy azokkal vonzóbbakká váljanak az új nézők szemében. Ha valaki azonnal több száz, vagy akár több ezer nézőt vonz, az természetesen kiemelkedik a többi tartalomgyártó közül, az algoritmus és a néző is szívesebben kattint oda rá, ezzel pedig egy idő után automatikusan tud majd bevételt generálni. 

Felmerülhet tehát a kérdés, hogy a YouTube-on, illetve a Twitch-en hányan manipulálhatják szabadon a nézőszámaikat, ha ennyire banális módon ki lehet játszani a rendszert.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére