Megalakult a The Fullbright Company

Három ex-BioShockos új indie csapatot alapított, és egy békés játékon törik a fejüket.

Megalakult a The Fullbright Company

A BioShock csapatából hárman úgy döntöttek, hogy elbúcsúznak a 2K stúdiótól, és The Fullbright Company néven saját céget alapítottak. A független társaság tagjai Steve Gaynor pályatervező, aki a BioShock 2 és a BioShock Infinite munkálataiban vett részt, Johnnemann Nordhagen programozó és Karla Zimonja szerkesztő/kutató. A csapat tagjai akkor ismerték meg egymást, amikor a BioShock 2 Minerva's Den kiegészítőjén dolgoztak.

"Miután befejeztük azt DLC-t, hiányzott nekünk. Hiányzott a kis csapatban való munka egy olyan kis projekten, amely a játékoshoz közel álló módon, személyes hangvételben mesél el egy történetet. Szeretnénk újra egy ilyenen dolgozni" – írta a csapat a honlapján. "Kiléptünk a nagycéges játékfejlesztésből és indie csapattá álltunk össze, hogy kiderüljön, mire vagyunk így képesek."

A csapat bemutatkozó játéka egy egyelőre cím nélküli erőszakmentes kalandjáték lesz PC-re. Olyan élményt ígérnek, amely emlékezetes és elgondolkodtató lesz, és eltér a megszokott, a játékiparban unalomig ismert műfajoktól. A mély értelmű történet hétköznapi, ám magával ragadó helyszínekre visz el minket, melyeket a saját tempónkban fedezhetünk fel.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward