ME: Arrival trailer + ME3 HUD

Az Arrival című Mass Effect 2 DLC-ről már írtunk korábban, most végre trailer is jött hozzá. // Hogyan változik a HUD az ME3-ra?

ME: Arrival trailer + ME3 HUD

A BioWare minden ötletre nyitott azt illetően, hogy hogyan tehetné jobbá az interfészt akció-RPG eposzának monumentális befejező epizódjára. Így került elő a Dead Space-ben látott környezetbe integrált megoldás.

Azon RPG rajongók kedvéért, akik kihagyták a Dead Space-t, demonstráljuk egy screenshoton keresztül a koncepciót.

A Visceral remekbe szabott akció-horrorjának HUD-ja azért ragadta meg a BioWare csapat figyelmét, mert általa sokkal jobban bele tudjuk élni magunkat a játékba. Így hát tettek egy kísérletet ennek beintegrálására a fedezék rendszerekkel operáló Mass Effect 3-ba. A kulcsszó előző mondatunkban az utolsó szóban rejlik:

"A végeredmény nem lett olyan jó mint vártuk... Jó volt mikor Shepard nem fedezék mögött volt, a gondok akkor jöttek mikor behúzódott egy mögé és a kameranézet és Shepard orientációja megváltozott. Elég őrült dolgokat kellett kitalálnunk, hogy látszódjon az életerő mutató."

Ha egyszerűsítenék az életerő rendszert, hogy csak egy "csík" reprezentálja azt (ne legyen plusz armor és shield), akkor megoldható lett volna, de ezt nem szeretnék, aminek mi is örülünk. Ettől függetlenül lehet, hogy próbálkoznak majd azzal, hogy minél több HUD elemet áthelyezzenek a környezetbe, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

A Mass Effect 3 karácsonykor érkezik, addig is itt van az Arrival DLC a második epizódhoz!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward