Márciusban jön a Red Steel 2

Az Ubisoft március 24-én adja ki a Wii legújabb csillagát (legalábbis annak szánják), a Red Steel 2-t, amihez érkezett 3 friss screenshot kedvcsinálónak. A játék kreatív főnöke, Jason Vaderberghe pedig néhány érdekes információval is szolgálhatott a western csodáról.

Márciusban jön a Red Steel 2

Az Ubisoft március 24-én adja ki a Wii legújabb csillagát (legalábbis annak szánják), a Red Steel 2-t, amihez érkezett 3 friss screenshot kedvcsinálónak. A játék kreatív főnöke, Jason Vaderberghe pedig néhány érdekes információval is szolgálhatott a western csodáról.

Íme a Q&A (Kérdések&Válaszok):

Calderának az egész vidéket vagy csak a várost hívják?

Beszéljünk egy kicsit a Red Steel 2 világáról. Caldera egy város, mely Nevada tartományban fekszik, észak-nyugatra Las Vegastól, a letaposott utakon túl, egy olyan helyen, melyet csak "High Desert"-nek hívnak (nevezhetnénk Mojave Sivatagnak is). Ez egy magasan fekvő, forró síkság a Köves Hegységek között.

A Calderát körülölelő területet "Caldera Régiónak" is hívják, különösen jellemző rá a hatalmas kráter, amiről a nevét is kapta (a szó víznyelőt és krátert is jelent). Szóval a válasz nem, Caldera nem az egész terület neve, a Red Steel 2 "világa" a Red West (Vörös Nyugat). ["Red West"-nek Észak-Amerika nyugati vidékeit szokták hívni.]

Lesznek a sivatagon kívül más helyek a játékban?

Természetesen. Az egész történet Caldera városa körül forog majd és ezen a helyen nagyon változatos tud lenni a környezet. Ősi templomok, düledező nyomornegyedek, sivatag, hatalmas modern rakományszállító rendszerek... Ez egy igazi város. Ha kiruccansz a közeli kanyonokhoz, akkor ott találhatsz pueblo stílusú bányász várost, óriási félautomata külszíni bányát, öreg elhagyatott földalatti járatokat, és egy ősi kolostort is, mely egy sziklaszirt falába épült.

Persze ha úgy értetted, hogy elcsatangolhatsz-e valami hideg helyre, mondjuk a Holdra, akkor a válasz nem.

Lesznek időjárás effektek a játékban (eső, homokviharok)?

Igen. Amikor az egyes pályák hangulatát próbáltuk meghatározni, igyekeztünk mindegyiket egyedivé varázsolni a napszak, az időjárás és az általános atmoszféra változtatgatásával, hogy az tökéletesen passzoljon a játékélményhez. Őszintén szólva előfordult párszor, hogy a 'Környezet csapat' (fények, VFX, audio) olyan dolgokkal állt elő, amire mi a nyakunkat tettük volna, hogy lehetetlen megcsinálni a Wii-n... nekik sikerült.

Ezek szerint lesz éjszaka, hajnal és alkonyat?

A játék jó pár nap eseményeit dolgozza fel és a nap a Vörös Nyugaton is lenyugszik és felkel, ahogy mindenhol máshol a világon. :) Ezzel annyit akarok csak mondani, hogy lesz néhány éjszakai pálya is, igen.

Lesznek élő emberek? Tudjuk, hogy a lakosok elhagyták a várost, de vannak hátramaradottak?

Igen! Kulcsfontosságú erőket adományozó emberek. Annyit elmondhatok, hogy négy nagyon fontos helyi lakos lesz, akikkel majd többször is találkoztok, ők adnak küldetéseket és über képességeket. Meg úgy általában ők visznek majd át a történeten, már ha nem lépitek át az átvezető videókat.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward