Már felkészült a Google Stadiára az Unreal Engine

Már felkészült a Google Stadiára az Unreal Engine

Ahogy arról beszámoltunk, a Google a várakozásoknak megfelelően bemutatta a Stadia nevű játékstreamelős platformját, ami jelen körülmények között akár 4K-s felbontást és 60fps-t is támogat. Az egyetlen bejelentett játék rá jelenleg a Doom Eternal, azonban hamarosan továbbiak várhatóak, ugyanis az eszközök rendelkezésekre állnak.

A Google ugyanis lepaktált mind a Unityvel, mind pedig az Epic Games-szel, az utóbbi pedig bejelentette, hogy az Unreal Engine-ben már elérhető a Stadia támogatása. Arciel Rekman, az Epic egyik vezető mérnöke elmondta, hogy a Stadia támogatása a már mindenki számára ismerős interfészeken keresztül valósul meg, és hogy a fejlesztők helyi szinten finomhangolhatják a játékot, mielőtt feltöltik azt a felhőbe. Onnantól kezdve a tesztelés is rendkívül egyszerű, hiszen csak egy linket kell megosztani.

Rekman azt mondta, nagyon fontos volt, hogy a nulladik perctől támogassák a Stadiát, ezzel ugyanis lehetőséget adnak a fejlesztőknek, hogy akár már a nyári indulásra átportolhassák a meglévő játékaikat.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward