Ahogy arról beszámoltunk, a Google a várakozásoknak megfelelően bemutatta a Stadia nevű játékstreamelős platformját, ami jelen körülmények között akár 4K-s felbontást és 60fps-t is támogat. Az egyetlen bejelentett játék rá jelenleg a Doom Eternal, azonban hamarosan továbbiak várhatóak, ugyanis az eszközök rendelkezésekre állnak.
A Google ugyanis lepaktált mind a Unityvel, mind pedig az Epic Games-szel, az utóbbi pedig bejelentette, hogy az Unreal Engine-ben már elérhető a Stadia támogatása. Arciel Rekman, az Epic egyik vezető mérnöke elmondta, hogy a Stadia támogatása a már mindenki számára ismerős interfészeken keresztül valósul meg, és hogy a fejlesztők helyi szinten finomhangolhatják a játékot, mielőtt feltöltik azt a felhőbe. Onnantól kezdve a tesztelés is rendkívül egyszerű, hiszen csak egy linket kell megosztani.
Rekman azt mondta, nagyon fontos volt, hogy a nulladik perctől támogassák a Stadiát, ezzel ugyanis lehetőséget adnak a fejlesztőknek, hogy akár már a nyári indulásra átportolhassák a meglévő játékaikat.