Már a Kojima-féle P.T. előtt készült a Resident Evil 7

Így minden hasonlóság csak a véletlen műve. Ezen kívül a játék támogatja a VR-t, de nem lesz kötelező a használata.

Már a Kojima-féle P.T. előtt készült a Resident Evil 7

Nem is az volt a nagy meglepetés, hogy a Capcom az E3-on bemutatta a Resident Evil 7-et, hanem inkább az, hogy a sorozat jelentősen más irányba ment el, mint amire az utóbbi pár részből következtetni lehetett. Ezen kívül sokan úgy gondolták, hogy gyanúsan hasonlít a Hideo Kojima és Guillermo del Toro által készített PlayStation 4-exkluzív P.T.-re, ami az új Silent Hill előfutáraként érkezett.

A Resident Evil 7 producere, Masachika Kawata és a direktor Koushi Nakanishi azonban elárulta, hogy mindez véletlen, hiszen mire a P.T. megjelent, az ő játékuk már javában fejlesztés alatt állt. Ettől függetlenül azért örültek, amikor kiderült, hogy a P.T. alapján készülő új Silent Hill végül mégsem jelenik majd meg. Ugyanakkor nem érezték úgy, hogy bármivel is lemaradtak volna: "Miután láttuk, hogy milyen pozitív visszajelzéseket kapott a P.T., úgy gondoltuk, hogy ezek szerint mi is a helyes úton járunk. Ez persze főként az FPS-nézetre vonatkozik, hiszen ami a szűk folyosókat és a klausztrofóbiás érzést illeti, azt már a Resident Evil első része óta csináljuk" - mondta Nakanishi.

Ezt követően pedig átterelődött a szó a virtuális valóságra. A Resident Evil 7 ugyanis támogatni fogja a VR-t, ami alapján felmerül a kérdés: eleve ehhez tervezték, vagy ez csak egyfajta adalék? Nos, erre a válasz az, hogy mindkettő, a választást csak a játékos preferenciáján múlik.

"Mindenképpen meg kell küzdenünk azzal, hogy sokan rosszul lesznek a virtuális valóságtól. Erre többen olyan megoldást választanak, hogy egész egyszerűen egy helyre szögezik a játékos karakterét - mi is ezt csináltuk a tavaly megjelent Kitchen demóban, ahol a játékos nem tud mozogni, hanem a többi dolog mozog körülötte. Ez megfelel azoknak, akik egyébként rosszul lennének a VR-tól, azonban nagyon lekorlátozza, hogy mit is tehetünk bele egy játékba. Azt szeretnénk, ha ez egy rendes Resident Evil-játék lenne, így azt a kihívást tettük magunk elő, hogy megvalósítjuk" - folytatta a direktor.

A VR használata semmiképp nem lesz kötelező a Resident Evil 7-ben, azonban akik bírják gyomorral, nyilvánvalóan egy extra élményben részesülhetnek.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward