MAG – Feljavított játékmenet

Megérkezett a legfrissebb javítás a PS3 exkluzív MAG-hez, amely számos kisebb-nagyobb hibát orvosol a játékban.

MAG – Feljavított játékmenet

A PS3-ra megjelent MAG (Massive Action Game) bétatesztjéből már lehetett érezni, hogy egy egészen jó FPS-t készített a Zipper Interactive gárdája, amely ráadásul korrekt eladásokat is produkált. A program persze nem volt hibátlan, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy nemrég adtak ki hozzá egy méretes javítást, ami rengeteg, a játékmenetet is érintő változtatást tartalmazott. Lássuk mik is voltak ezek:

Fegyverek:

[list type="unordered"]

[*]gyorsabban lehet váltani a különféle fegyverek és felszerelések között,

[*]„csípőből tüzelve” nagyobb lett a könnyű és közepes gépfegyverek visszarúgása, és mozgás közben pontatlanabbakká is váltak,

[*]minden frakciónál változtak a fegyverek sebzései,

[*]nagy távolságra már kevésbé hatékonyak a rövid hatótávú fegyverek (pl. pisztolyok, sörétes puskák),

[*]a „battle rifle” típusú fegyverek hatékonyabbá váltak,

[*]kisebb bónuszt kapunk a pontosságra, ha vállhoz emelve célzunk egy fegyverrel,

[*]nőtt a rakéták sebzése,

[*]javították azt a hibát, miszerint a lövedékek nem mindig vitték át a vékony felületeket (pl. sátrakat, kerítéseket),

[*]nagyobb lett a sörétes puskák szórása,

[*]javították a rakétavetők animációját,

[*]kicsivel több időre van szükség a füst- és gázgránátok robbanásához.

 

[/list]

Játékmenet:

[list type="unordered"]

[*]a robbantótöltetek mostantól hangjelzést adnak, amikor már nem lehet hatástalanítani őket,

[*]a „fejlettebb közepes páncélzat” már megfelelően működik (olyan gyorsan lehet benne mozogni, mint egy sima közepes páncélban, de annál nagyobb védelmet ad),

[*]a játékosok már nem veszítenek XP-t, ha egy célpontra általuk telepített robbanóanyag megöl egy csapattagot,

[*]az „újra-specializációhoz” szükséges pontszámokat drasztikusan lecsökkentették,

[*]már kevesebb sebzést kell bevinni egy földre került ellenfél megöléséhez,

[*]stabilabban lehet célozni a gránátvetőkkel, rakétavetőkkel,

[*]már nem tűnnek el a pályáról a fel nem robbant aknák, ha az azokat telepítő játékos meghal és „respawn-ol” (kivéve, ha eközben felszerelést is vált),

[*]kijavították a hibát, ami miatt a „feltámasztott” játékosok nem gyógyultak maximális HP-ra, ha eredetileg több mint 100 életerőponttal rendelkeztek,

[*]a játékosok már nem sérülnek meg attól, ha komolyabb erőhatás nélkül hozzáérnek egy járműhöz,

[*]ezentúl nem veszítenek Vezetés pontokat a veterán módot választó játékosok.

 

[/list]

Grafika:

[list type="unordered"]

[*]kijavították a hibát, ami miatt a fegyverek visszarúgásának animációja nem volt rendesen látható,

[*]bekerült a játékba egy jól kidolgozott köd effekt.

 

[/list]

Technikai:

[list type="unordered"]

[*]kijavították a hibát, ami miatt néha a játékos nem tudott respawnolni, mert mindig az elejéről kezdődött a visszaszámlálás,

[*]javítottak több fagyást okozó hibát,

[*]kliens oldali stabilitás növelése.

[/list]

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward