Love: Az egyemberes MMO

Mi is a Love? Mondhatjuk bázisépítős PVP MMO FPS-nek (hát igen, a rövidítések korát éljük). Ez már önmagában elég egyedivé teszi, de ami igazán meglepő vele kapcsolatban az az, hogy egyetlen egy ember fejleszti, a svéd Eskil Steenberg.

Love: Az egyemberes MMO

Mi is a Love? Mondhatjuk bázisépítős PVP-re kihegyezett MMO FPS-nek (hát igen, a rövidítések korát éljük). Ez már önmagában elég egyedivé teszi, de ami igazán meglepő vele kapcsolatban az az, hogy egyetlen egy ember fejleszti, a svéd Eskil Steenberg.

A világ amit megalkotott elrugaszkodik minden megszokott sémától. A grafika a maga módján nagyon szép, olyan mintha egy ködös álomvilágba repítene minket, talán azt is ráfoghatjuk, hogy impresszionista stílusú. A legmeglepőbb az egészben viszont az, hogy ezek az apró pocket világok (200 fős egy szerver), mind procedurálisan generáltak (programkódból hoznak létre tartalmat) és folyamatosan változnak, ahogy mi magunk, a játékosok alakítgatjuk őket.

A játék nagy részét az állandóan változó világ felfedezése teszi ki (ehhez nem kevés idő és türelem kell). Kalandozásaink alatt különböző tokeneket találhatunk, amiket felhasználhatunk településünk építgetésére. Új otthonunkat egy monolith token körül kezdhetjük el felhúzni (odaköthetjük hozzá magunkat, hogy könnyebben visszatérhessünk), ehhez a projekthez aztán mások is csatlakozhatnak, akik segíthetnek további épületeket gyűjteni. A monilith körül teljes szabadságot kapunk a hely átalakítására, ehhez ötletes, könnyen kezelhető eszközök állnak rendelkezésünkre. A 200 fős szerverek célja, hogy összeszokott közösségek alakuljanak ki, a Love erősen épít erre. Az egyes világokban vannak NPC városkák is, ha otthonunkul szolgáló településünk már elérte virágkorát, akkor számíthatunk arra, hogy hullámokban elkezdik megtámadni az NPC-k, ha éppen nem a többi város csapatai teszik azt.

A városok felhúzása és megtámadása kiemelkedő stratégiai lehetőségeket rejt, megtalálni a gyenge pontokat igazi kihívás. Lehet az akár egy szélerőmű, mely ha eláll a szél nem képes tovább pajzzsal ellátni egy másik védelmi szempontból fontos építményt... Az infrastruktúra kialakítása kritikus, de erre hamar rájöttök majd, ha úgy döntötök, hogy kipróbáljátok.

A játék jelenleg béta fázisban van, 3 euró befizetésével hozzájuthattok a néhány megás klienshez. A teljes játék március 25-én indul. Érdekes, rendhagyó, érdemes rá odafigyelni. A hivatalos honlaphoz katt ide, Eskil Twitterének nyomon követéséhez ide.

Régebbi gameplay demonstráció:

            

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward