Hideo Kojima nagymester és az ő állandó művészeti igazgatója, a legendás Yoji Shinkawa arról beszéltek, hogy szívesen dolgoznának kisebb játékokon is, most, hogy a Death Stranding fejlesztését befejezték. Kojima például nagyon jó ötletnek tartja az epizodikus megjelenésű anyagokat, amik egy darabban kevesebb időt vesznek el az emberek életéből, mint egy nagy AAA-kategóriás játék.
Persze, mondja ezt azután, hogy a Death Stranding alsó hangon 50 órát vett el azok életéből, akik igazán belemerültek, vagy adott esetben még többet. Amivel persze nincs gond, hiszen Kojima mestert mindig is azért szerettük, mert a játékaiba bele lehetett merülni.
Azt is meg kell jegyezni, hogy Kojima próbálkozott már a koncepcióval, amikor a Metal Gear Solid 5 előtt kiadta a Ground Zeroest, egyfajta felvezető epizódként, ami ugyan csak egy helyszínt tartalmazott, mégis azon belül is olyan sandbox élményt tudott kínálni, mint senki más.
Azt mindenesetre elárulta a páros, hogy mindezzel együtt a Kojima Productions jelenleg több projekten dolgozik, melyek között akad egy nagy játék is, a többiről pedig egyáltalán nem voltak hajlandóak beszélni. Kojima azt mondta, hogy mivel Shinkawa specialitása a mechákban rejlik, szeretne ezzel foglalkozni a jövőben, ezen kívül ketten együtt szeretnének a mangák világában is bemutatkozni.
Végső soron a Death Stranding, habár nagy sikert aratott, talán ez volt eddig Kojima leginkább megosztó játéka. Ennél talán csak a Metal Gear Solid 4 osztotta meg jobban a közönséget. Lehet, hogy a mester érez valamit?