"Kitart" a Mythic

A Mythic vezető producere, Jeff Hickman igyekezett biztosítani mindhárom MMOjuk játékosait, hogy továbbra is meg fogják kapni a megfelelő támogatást és hoznak még ki hozzájuk új tartalmakat is. A szóban forgó játékok a Warhammer Online, az Ultima Online és a Dark Age of Camelot.

"Kitart" a Mythic

A Mythic vezető producere, Jeff Hickman igyekezett biztosítani mindhárom MMOjuk játékosait, hogy továbbra is meg fogják kapni a megfelelő támogatást és hoznak még ki hozzájuk új tartalmakat is. A szóban forgó játékok a Warhammer Online, az Ultima Online és a Dark Age of Camelot.

Mondta ezt azt követően, hogy a múlt héten történt 1500 fős EA leépítésnél az ő stúdiójuk kapta az egyik legnagyobb csapást. 80 főt, azaz a teljes dolgozói erejük 40%-át veszítették el. "Itt a Mythicnél elkötelezettek maradunk a játékainkkal és az őket játszó szenvedélyes játékosokkal szemben. Folytatjuk az új tartalmak kiadását és a támogatást. Szeretnénk a közösséget biztosítani, hogy ugyanolyan magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk majd ezután is, mint ami tőlünk elvárható. Tovább fogjuk fejleszteni a játékokat, a megszokott ütemben hozzuk majd ki a patcheket, szervezünk live eseményeket és készítünk új kiegészítőket."

Jeff Skalski, a WHO producere beszélt is egy kicsit a jövőbeni tervekről: "Most az RVR kampány fejlesztése áll a fő fókuszban. Karrier kiegyensúlyozás és a játék teljesítményének javítása. Persze igyekszünk kijavítani a bugokat és a játék egészét is polírozni."

Az 1.3.3-ban érkezik az RVR-be az 'underdog' (ford.: esélytelenebb fél) rendszer, amely gyakorlatilag ad majd egy kis esélyt a vesztésre álló félnek, hogy visszavágjon. Magyarul kap egy kis handicapet az ellen (hátrányt), hogy izgalmasabb legyen egy kicsit a meccs. Ebben a tapaszban érkeznek majd a koreai változat készítésénél beépített apróbb változtatások is. Mint tudjuk hamarosan ott is útnak indítják a játékot, de ebből egy kicsit azért itt a nyugaton is profitálnak a játékosok. A Koreának fejlesztő csapatnak köszönhetjük például a Bloom/HDR megvilágítást valamint az új fegyver animációkat is.

Friss játékosoknak örömhír, hogy permanens lett a játék ingyen kipróbálható része. Az első néhány szintet tehát kedvünk szerint játszhatjuk majd végig, nem lesz időkorláthoz kötve.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward