Kína és vulgáris MMO reklámok

A Kínai Kormány szigorítja az online játékok reklámozására vonatkozó szabályokat. A Venturebeat információi szerint a Kulturális Minisztérium betilt minden olyan reklámot, amelyben szex, erőszak vagy szerencsejáték szerepel.

Kína és vulgáris MMO reklámok

A Kínai Kormány szigorítja az online játékok reklámozására vonatkozó szabályokat. A Venturebeat információi szerint a Kulturális Minisztérium betilt minden olyan reklámot, amelyben szex, erőszak vagy szerencsejáték szerepel.

A szerv igyekszik "kritizálni és rendre tanítani" mindenkit, aki ilyen "vulgáris marketinggel" él. A hírek a következő esetek hatására születtek: Felfogadták Zhang Xiayout, a híres modellt, hogy reklámozza a Dahua Xuanyuant (ami be is futott); Zhai Linget - aki ismert internetes szexvideóiról -, a Xi You Ji promótálására kérték fel, míg a pornó csillag Sola Aoi a Warrior OL népszerűsítését vállalta magára.

Az új szabály augusztus 1-től lép életbe.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward