Kickstarteren a P.T. által ihletett Allison Road

A fejlesztők bővítették a Kojima-féle P.T. koncepciót, a fejlesztés befejezéséhez azonban a közösség pénzére van szükségük.

Kickstarteren a P.T. által ihletett Allison Road

Az eredetileg a Silent Hills előzetes játékának szánt P.T.-t pár hónappal a megjelenését követően végleg levették a PSN Store-ról, amivel párhuzamosan Hideo Kojima és csapata elhagyta a Konamit, a Silent Hills fejlesztését pedig lelőtte a kiadó - legalábbis jelenlegi formájában.

A P.T. azonban így is sokakat megihletett, köztük van a Lilith néven futó stúdió is, akik a koncepciót átvéve belevágtak az Allison Road elkészítésébe. A cél azonban a bővítés: míg a P.T. pusztán minimális, egygombos interakciós lehetőséget kínált, az Allison Road egy némileg teljesebb játék képét igyekszik kelteni. Ennek megfelelően nagyobb hangsúlyt kap a felfedezés, valamint a tárgyak felvétele és megvizsgálása. Ezen kívül a játékban fontos szerepet kap az idő is, minél előrébb járunk, annál furcsább és ijesztőbb dolgok történnek majd - ebben tehát nagyjából hasonlít a P.T.-re.

A Lilith vezetője, Chris Kesler elmondta, már most tízfősre bővítette a csapatot, a további növekedéshez azonban több pénzre lesz szükség, ezért választották a Kickstartert. A brit fejlesztők 250 ezer fontot (vagyis 388 ezer dollárt) szeretnének összeszedni, és valamikor 2016 végén adnák ki a játékot PC-re, Oculus Rift támogatással. Később érkezik majd port Macre és Linuxra, valamint PS4-re és Xbox One-ra is.

A támogatók 15 fontért biztosíthatnak maguknak egy példányt a Steamen, 20 fontért pedig PS4-en és Xbox One-on.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward