Derült égből villámcsapásként érkezett az a bejegyzés a hivatalos Battlefield blogra, melyben arról olvashatunk, hogy a Battlefield Hardline a tervezett októberi megjelenés helyett csak 2015 elején érkezik. És hogy ennek mi az oka? A fejlesztő Visceral Games a bétateszt tapasztalatai és a játékosok visszajelzései alapján finomítani kíván a játékon, ehhez pedig a tervezettnél is több időre van szüksége. A várakozásért cserébe többjátékos forradalmat, mélyebb egyjátékos sztorit és stabilitást ígérnek nekünk. Amennyiben mindez teljesül, egy rossz szavunk sem lesz. Battlefield Hardline megjelenés tehát 2015 elején PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.
Nem kerekedtek el a szemeink a következő bejelentésre sem, de ez legalább kevésbé fájdalmas. A Dragon Age: Inquisition csúszásáról számoltak be a játék hivatalos oldalán, ez viszont nem több, mint másfél hónappal marad csak el: a tervezett időpont október 7-e volt (ami amúgy is zsúfolt nap lett volna az Alien: Isolationnel és a Middle-earth: Shadow of Mordorral), ehelyett november 21-én jön a szerepjáték. Az indokot talán már ki is találtátok - így van, a fejlesztők tovább akarják szépíteni-csiszolgatni a játékot, mely a Hardline-nal megegyező platformokra érkezik majd. Türelem jó játékot terem?