Karakterfejlődés a TESO-ban

A Bethesda kiadott egy új videót, melynek a fejlődés áll a fókuszában.

Karakterfejlődés a TESO-ban

A Bethesda kiadott egy új videót, melynek a fejlődés áll a fókuszában. Azt már eddig is tudtuk, hogy szemben mondjuk a Skyrimmal, az Elder Scrolls Online-nak kasztrendszere lesz. Itt is gyűjtögethetitek az XP-t és lépkedhetitek a szinteket, amiknél mindig kaptok egy tulajdonság és egy képességpontot. (A Skyrimben úgy kaptátok a szinteket, hogy fejlődtetek az egyes képességek használatában.)

Ennek ellenére a Zenimax Online mindent bevetett, hogy kellő szabadságot kapjunk:

"Az Elder Scrolls játékoknak mindig is nagyon nyílt végű fejlődési rendszere volt, és ez a szellemiség megmarad az ESO-ban is" - mondta el Nick Konkle, a vezető gameplay dizájner a videóban.

"Rengeteg választási lehetőség van, dönthetsz úgy, hogy egy dologra koncentrálsz, vagy akár úgy, hogy mindenhova kinyúlsz egy kicsit. Aztán ha elég időt teszel bele, mindennek a mesterévé válhatsz."

Az utolsó mondatát nem egészen értjük, hogyan gondolják, de majd meglátjuk. Azt tudjuk, hogy képességpontokat nem csak szintlépéssel, de Skyshardok megtalálásával is szerezhetünk, vagy speciális küldetésekkel. A pontok leosztásával mindig újabb képességek nyílnak ki az adott fán, aztán ha eleget költünk, át is alakíthatunk, vagyis felerősíthetünk meglévőeket (Morphing).

A képességfák végén aztán ott lesznek az Ultimate készségek, mint például a Dragon Leap a Dragonknight-nál, amihez nagyon látványos animáció is tartozik (kicsapjuk a sárkányszárnyainkat és ugrunk egy nagyot előre). Ezek a képességek nem az alap erőforrásokat használják (magicka, állóképesség), máshogy kell majd felépítenünk őket (sajnos ezt bővebben nem fejtették ki).

Emellett vannak passzív adottságok is, amik permanensen erősítik a karaktereteket egy bizonyos irányban (például a kiszórt villámaitok azonnal hamuvá változtathatják az ellent).

Az ESO képében végre ismét kapunk egy olyan MMO-t, amiben van értelme a fajunk kiválasztásának, ezek is hoznak magukkal bizonyos tehetségeket a karakterünknek. Ahogy azt korábban is elmondták a fegyver és páncélviselési képességek mindenki előtt szabadon nyitva állnak, azt fejlesztünk, amit akarunk. Ezen túl pedig lesznek képességek, amiket felfedezés útján szerezhetünk meg, illetve a Harcos és Mágus céheknek is vannak extrái, a vérfarkas és vámpír adottságokról nem is beszélve.

Az Elder Scrolls Online jövő tavasszal érkezik PC-re, Mac-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward