Kachina – a játék amelynek egy lyuk a főszereplője

A metaforikus lyuk és az indiánok. Mondom metaforikus.

Kachina – a játék amelynek egy lyuk a főszereplője

Az Indie Fund szervezetet Jonathan Blow, Kellee Santiago és a játékipar más nagy elméi alapították abból a célból, hogy független fejlesztők játékait támogassák. Ennek köszönhetően olyan nagyszerű játékok születtek, mint az Antichamber, a Dear Esther és a QUBE. A legújabb darab, amelyet az alapítvány támogat a Kachina névre hallgat.

A játék atyja Ben Esposito, a Giant Sparrow pályatervezője, aki az Unfinished Swanon is dolgozott. A Kachina alapötlete a Katamarihoz hasonlítható, a játékosok egy földön lévő lyukat irányítanak, amely a Kis Gömböchöz hasonlóan egyre nagyobbra nő, ahogy elnyeli a különböző tárgyakat és élőlényeket. Az a veszély persze nem fenyegeti, hogy kiszakad, mint a fent nevezett gömböc, ugyanis a népmese szereplőjével ellentétben ő ki is tudja köpni a tárgyakat. A játék egyébként a Pueblo indiánok hitvilágában létező szellemlényekről kapta a nevét, Amerika délnyugati részén játszódik és a modern amerikai és az ősi Pueblo kultúrák közötti viszonyt vizsgálja a felfedezés és eltörlés témáin keresztül.

A darab ötlete a Molyjamen született, amely egy laza kis 48 órás összejövetel, amelynek keretein belül független fejlesztők állnak elő őrültebbnél őrültebb játékötleteikkel és prototípusokat is készítenek. A Molyjamet a Peter Molyneuxt parodizáló Molydeux Twitter fiók ihlette, erről korábbi cikkünkben olvashattok.

A Kachina PC-re, Macre és iOS-re fog megjelenni, a dátum még nincs kitűzve.

A bal felső sarokban a főhős látható.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward