Jól optimalizált lesz a PC-s The Division

A fejlesztők nem akarnak egyenlőséget a platformok között, mindegyiknél kihasználják majd a sajátságokat.

Jól optimalizált lesz a PC-s The Division

A Ubisoft Massive által fejlesztett új játékmotorban nagy reménysége van a kiadónak, ugyanis később nem csak a The Divisionhöz, hanem más játékokhoz is fel szeretnék használni. Az engine-t teljesen az újgenerációs konzolok képességeihez igazították a programozók, az Assassin's Creed Unityvel ellentétben (ahol szintén ezt mondták, de egyértelmű, hogy nem erről van szó) ez tényleg kihozhatja a legtöbbet a két gépből.

Martin Hulberg a stúdiótól elmondta, semelyik platformon nem kell aggódni amiatt, hogy a játék "le lesz butítva". "Eleve ez a kifejezés elég furcsa, hiszen nekünk is az a célunk, hogy minden platformon a lehető legjobban nézzen ki. Ez pedig azt jelenti, hogy az Xbox One-os, PS4-es és PC-s verzió is megkapja tőlünk a külön törődést, amit megérdemel."

Hulberg kifejezetten kiemelte, hogy a PC-s felhasználóknak sem kell aggódniuk, ugyanis nem csak, hogy a motor jól optimalizált lesz, de megfelelően erős masina birtokában a konzolos szint fölé tekerhetjük a grafikát. A fejlesztő azt is egyértelművé tette, hogy a felbontást és a framerate-et is az egyes platformokhoz lövik be, szó sincs arról, hogy egyenlőséget akarnának.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward