Ahogy az Epic megígérte, a februári nagy frissítéssel elérhetővé vált minden konzolon a 60fps-es mód a Fortnite Battle Royale-ban. Amikor egy játékhoz utólag adnak hozzá egy ilyen jellegű opciót, az általában nem jelent túl sok jót, jellemzően csak annyi történik, hogy unlockolják a framerate-et, de valójában csak ritka esetekben éri el a 60fps-t.
Szerencsére itt nem ez történt, az Epic ugyanis masszívan optimalizálta az Unreal Engine processzorterhelésre vonatkozó részeit, hiszen a konzolokon a viszonylag gyenge Jaguar-alapú CPU-k miatt itt lehet a legtöbbet nyerni. Ezen kívül persze egy-két ponton butítottak a grafikán, főleg az árnyékok és a motion blur minőségén, de a PS4 Pro-n és az Xbox One X-en még ezeken sem.
Az optimalizáción kívül a trükk a dinamikus felbontás használata. Ha a 60fps-es módot választjuk, akkor ehhez igyekszik is tartani magát a játék, mégpedig úgy, hogy elkezdi csökkenteni a felbontást, ha túlterheltté válna az engine. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a PS4-en 756p és 1080p közötti, PS4 Pro-n pedig nagyjából stabil 1080p-re számíthatunk. Az alap Xbox One 600p és 900p között ingázhat, míg az Xbox One X esetében ez 1152p és 1728p, de általában a konzol 1440p körül mozog. A 4K-s képet sakktáblás rendereléssel rakja ki.