Jobban megéri mikro-tranzakciós MMO-t csinálni mint havidíjast?

A Turbine MMO fejlesztő (LotRO, Asheron's Call, D&D Online) úgy tűnik, hogy a normál havidíjas előfizetések helyett inkább a mikro-tranzakciós megoldást részesíti majd előnyben a jövőbeni játékainál.

Jobban megéri mikro-tranzakciós MMO-t csinálni mint havidíjast?

A Turbine MMO fejlesztő (LotRO, Asheron's Call, D&D Online) úgy tűnik, hogy a normál havidíjas előfizetések helyett inkább a mikro-tranzakciós megoldást részesíti majd előnyben a jövőbeni játékainál.

Ezt az információt alátámasztja az is, hogy már ezzel a kifejezett szándékkal adtak fel álláshirdetéstis, amelyben mikro-tranzakciós/e-commerce menedzsert keresnek.

Ez a hirdetés rengeteg rajongót és játékost ijesztett meg, hogy bevezetik ezt a korábbi játékoknál is, ahogy azt a Sony is megtette az EverQuesttel és az EverQuest II-vel. Aggodalomra viszont nincs ok - nyugtatott meg minket egy Turbine-os szóvivő egy fórum hozzászólásban -, a jelenlegieket természetesen nem alakítják át. "Tudjuk, hogy az állásajánlat nagy port kavart, de félreértés ne essék, ez már egy még be nem jelentett jövőbeni projecthez kapcsolódik."

A Turbine, mint azt korábban hallhattuk, a következő MMO játékát már konzolra is kiadja, így onnan is zökkenőmentesen kell, hogy menjenek ezek a vásárlások.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward