Itt a Hard Reset 1.2-es patch

Nézzük, milyen újdonságokat is tartalmaz a Hard Reset 1.2-es tapasza!

Itt a Hard Reset 1.2-es patch

A steampunk lövöldözős Hard Reset új túlélő módot és Nvidia 3DVision támogatást kapott legújabb Steames frissítésével. Az új módban olyan helyszíneken nézhetünk szembe az ellenfelek hullámokban érkező csapataival, melyeket a kampány módban már megismerhettünk. A dolgot nehezíti, hogy csak az alapfegyverek állnak rendelkezésünkre. A Nvidia 3DVision támogatás lehetővé teszi, hogy 3D-s szemüveggel játszhassunk.

A Hard Reset a Flying Wild Hog nevű lengyel csapat első játéka, a fejlesztők között olyan embereket találhatunk, akik más csapatok színeiben (People Can Fly (Bulletstorm), CD Projekt Red (The Witcher), és a City Interactive (Sniper: Ghost Warrior)) már letettek valamit az asztalra.

[bold]A Hard Reset 1.2-es részletes tartalma

[/bold]

[bold]Újdonságok:

[/bold]

[list type="unordered"]

[*]Új túlélő mód, amely mind a 10 nehézségi fokozaton játszható, két új pályával: Arrival Hall és Landing Pad.

[*]Toplista a túlélő módhoz.

[*]Teljes Nvidia 3DVision támogatás.

[*]Teljes Nvidia Surround támogatás.

[*]Multi-monitor támogatás (3 videokártya ajánlott), számos nem standard felbontás támogatása (a 3 monitoros támogatás bekapcsolásához a Video Options menüből az Aspect Rationál az Other pontot kell kiválasztani, aztán pedig a kívánt felbontást).

[*]A profilnál részletesen megnézhetjük pályánként is az elért pontszámainkat.

[/list]

Változások:

 

[list type="unordered"]

[*]A bullet time ideje alatt az esés nem okoz plusz sebzést a játékosoknak.

[*]A Mortar Cyborgok máshogy reagálnak a játékos közelségére.

[*]A kúszó gorillák felrobbannak, ha magasabb helyről ugranak le.

[*]Melee Cyborgok frontális aoe-je keskenyebb sávú lett, így futás közben elkerülhető.

[*]3Dvisiont használva is a megfelelő helyen jelennek meg a célkeresztek.

[*]Az üzenetek és segítségek megjelenítésének kinézete is 3Dvisionhöz lett igazítva.

[*]A HUD megjelenítése 3D-hez és több monitorhoz lett igazítva.

[*]Megváltozott a dinamikus fények renderelése a decalokon.

[*]Megváltozott a fegyverek megjelenítése.

[*]Javított dual SLI támogatás.

[/list]

Kapcsolódó cikkünk:

Hard Reset: Éjszakai műszak, éleváltással

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward