Így játsszuk a Walker Assault módot

Új szervereket állítottak be, tehát simább játékra számíthatunk. Ezen kívül leírjuk, mit is kéne csinálni a Walker Assault módban!

Így játsszuk a Walker Assault módot

A tegnapi napon hivatalosan is elindult a Star Wars Battlefront nyílt bétatesztje, így a játékosok egyszerre szabadultak rá a játékra Xbox One-on, PS4-en és PC-n. Ennek megfelelően számos csatlakozási probléma merült fel, és amíg a konzolokon jellemzően viszonylag simán ment később a játék, PC-n nem volt éppen rózsás a helyzet. Ma a DICE közölte, hogy újabb szervereket állított be a béta mögé, amik többnyire a PC-s helyzetet hivatottak orvosolni. A mai nap tapasztalati alapján (bár messze még a csúcsidő) úgy tűnik, hogy sikerrel: a matchmaking gyors, nincsenek kapcsolódási problémák és a lag is ritka.

A DICE ugyanakkor igyekszik hangsúlyozni, hogy ez továbbra is csak egy béta, így a netkódban és a szerverek területén is sok fejlődés lesz még a megjelenésig - a nyílt béta egyik célja éppen a szerverek terhelésének felmérésre.

Hogy kéne játszani a Walker Assault móddal?

Néhány mérkőzés lejátszása után számomra nyilvánvalóvá vált, hogy a játékosok többségének fogalma nincs, hogyan működik a Walker Assault játékmód. Mindenki csak rohangál és lövöldözik, az objektívákat pedig figyelmen kívül hagyják, így nem csoda, hogy rengetegszer a Birodalom nyer - majd mindenki indul sírni a hivatalos fórumokra, hogy a játék kiegyensúlyozatlan.

Ez a DICE hibája is, ugyanis nem magyarázza el rendesen, mi is a játékmód lényege. Így nagyobb a tanácstalanság, mint annak idején az Evolve kezdetekor, hiszen itt ráadásul 20 embernek kéne együttműködnie. Éppen ezért most röviden szeretném leírni, mit is kéne csinálni.

A játékmenet lényege:

Ebben a játékmódban a Birodalom célja, hogy a két AT-AT-ből legalább egyet életben tartson a menet végéig. A Lázadók célja, hogy mindkét AT-AT-t megsemmisítsék a menet vége előtt.

Egy kör három fázisból áll, ezt mutatja a három pöttyel ellátott csík a képernyőn - a fázisok azt jelentik, mennyire haladtak előre az AT-AT-k, ha pedig az egész csík kékké változik, a Birodalom nyer. A lényeg, hogy az AT-AT-k alapból sebezhetetlenek, azonban minden fázis végén jönnek az Y-Wing bombázók, akik lekapják róluk a pajzsot: na, ilyenkor lehet és kell is őket minél jobban lesebezni. Ez tehát azt jelenti, hogy a Lázadóknak összesen három lehetőségük van egy menet alatt annyira szétlőni az AT-AT-ket, amennyire csak lehet.

De mit tehetnek még a Lázadók? A pályán található még két Radio Uplink, ha ezeket elfoglaljuk (nem elfelejteni: Use gomb!), akkor több Y-Winget adhatunk hozzá a bombázáshoz, így több ideig marad lent az AT-AT-k pajzsa. A Birodalom célja természetesen az, hogy kitisztítsa a Lázadókat a rádióktól.

Röviden tehát:

Birodalom: ölni kell a Lázadókat halomra, és nem engedni, hogy aktiválják a rádiókat.

Lázadók: el kell foglalni és tartani a rádiókat, amíg csak lehet, majd a fázisok végén minél több sebzést kell bevinni az AT-AT-kbe. Segítség, hogy a Snowspeederrel kábelt húzhatunk a lépegetők lábai köré (nem egyszerű feladat), és az Orbital Strike powerup is nagy sebzést visz be rájuk.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward