Hogy áll a The Witcher 3 fejlesztése?

A játék jól halad, ráadásul mellette a CD Projekt még két mobilos cím fejlesztésébe is belekezdett, melyek még az idén megjelennek.

Hogy áll a The Witcher 3 fejlesztése?

Mobilos játékok készülnek a CD Projekt RED-nél

Először is, érdemes megemlíteni, hogy a CD Projekt RED egy külsős stúdió segítségével két mobilos játékon is dolgozik. Ezek egyike egy The Witcher-kalandjáték lesz, a másikról egyelőre még semmit nem tudni. A készítők igyekeznek majd kihasználni a modern tabletek és telefonok összes előnyét, és egy teljesen új üzleti modellben kipróbálni magukat. Ezek a projektek a The Witcher 3-tól és a Cyberpunk 2077-től függetlenül folynak, már több mint egy éve dolgoznak rajtuk. A két projektet együtt fogják bejelenteni és rögtön lehet majd jelentkezni a bétatesztre is. A megjelenések még ebben az évben várhatóak.

Jól halad a The Witcher 3, de van még mit polírozni

Most, hogy ezt letudtuk, térjünk át a The Witcher 3-ra. A CD Projekt RED üzleti jelentésében részletesen beszámolt arról, hogy is áll a játék fejlesztése jelenleg és min kell még dolgozni a megjelenésig. Nézzük.

A párbeszédek szövegei teljesen elkészültek és bekerültek a játékba, elkezdődtek a hangfelvételek is, több nyelven egyszerre. A játék világát is kidolgozták már: a helyszínek véglegesek és minden kapcsolódó játékmechanizmus is implementálva lett és működik.

A grafikai dolgok is jól állnak: majdnem az összes szükséges grafikus elem elkészült, vagy nagyon közel áll a befejezéshez. A játék gyakorlatilag az elejétől a végéig végigjátszható, a REDengine 3 pedig nagyon szépen fut mind Xbox One, mind pedig PS4-en és PC-n.

De akkor min kell még dolgozni a megjelenésig? Nos, egyrészt a mellékküldetések egy része még hiányzik, másrészt pedig ugyan a játékmechanizmusok működnek, de ezeket még egyensúlyozni és finomhangolni kell. Továbbá amint elkészültek a szinkronfelvételek, azokat is implementálni kell. A CD Projekt RED továbbá a megjelenés napjáig finomítja majd a grafikai elemeket, az animációkat és a hangokat, valamint folyamatosan optimalizálják a REDengine 3-at.

Miért kellett 2015-re halasztani?

A stúdió szerint a halasztás több okból is megérte. Egyrészt abban az időszakban kevesebb konkurensnek tekinthető játék jelenik meg, így a marketingkampány hatékonysága is növelhető, hiszen azt kifejezetten a játékosoknak tudják célozni, nem pedig az ünnepi szezonban véletlenszerűen ajándékot vásárlóknak.

Persze a játék is kiforrottabb lesz: a CD Projekt szerint a projektbe fektetett utolsó 20%-nyi idő teszi ki a teljes játék "kívánatossági faktorának" 80%-át. Utolsó érvként pedig azt hozták fel, hogy addig több újgenerációs konzolt el fog adni a Sony és a Microsoft, így több lesz a potenciális vásárló.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward