Hiányos térképpel jelenik meg a The Division

Csak Manhatten kerül be a játékba. Ezen kívül kimarad a player trading, viszont kiszivárogtak a PC-s beállítási lehetőségek.

Hiányos térképpel jelenik meg a The Division

Kiderült, hogy végső soron mekkora pályára számíthatunk a The Divisionben, és sajnos úgy látszik, hogy kisebbre, mint vártuk volna. A játék ugyan hatalmas részletességgel, 1:1 arányban modellezi le New Yorkot, ez azonban azt is jelenti, hogy a korábban remélt térképnek valójában csak egy szeletét kapjuk meg.

A játék kreatív igazgatója, Magnus Jansén elmondta, hogy megjelenéskor csak Manhatten belső része (tehát tulajdonképpen egész Manhatten harmada) lesz játszható, de szerinte ez így is egy hatalmas bejárható terület, hiszen nincsenek járművek, mindenhova gyalog kell mennünk - hiszen nincs már benzin az autókban.

Brooklyn, Queens, Bronx és Staten Island tehát kimaradnak a játékból. Mindez azért érdekes, mert korábban Brooklyn két előzetesben is szerepelt, egyszer a 2013-as E3 alatt, egyszer pedig a 2015-ös élőszereplős "Silent Night" trailerben.

A megjelenés előtt tehát sajnos újabb csalódást kell átélnünk a The Divisionnel kapcsolatban: a grafika és a játékmenet butulása mellett még a térkép is kisebb lett, habár vélhetően utóbbit majd DLC-kkel ki tudják pótolni.

Nem lesz kereskedés a játékosok között

Egy másik lehetőség, ami nem kerül be a megjelenés napjára, az a player trading. Ezt a Ubisofttól Julian Gerighty erősítette meg. Az úriember elmondta, tisztában vannak a fejlesztők azzal, hogy nagyon sokan szeretnék ezt, hiszen a játékosok mindig is szerettek kereskedni egymással, adni-venni dolgokat, de egész egyszerűen nem fér már bele a fejlesztési időbe.

"Prioritásokat kell felállítanunk, amik alapján néhány dolog sajnos kimarad, mert a megjelenésig nem tudjuk megvalósítani. Tudjuk, hogy sokakat érdekel, szóval elképzelhető, hogy a jövőben bekerül majd" - mondta Gerighty.

Kiszivárogtak a PC-s beállítási lehetőségek

Jó hír viszont, hogy a The Division PC-s verzióján a Ubisoft Red Storm dolgozik, és a most kiszivárgott beállítási lehetőségek alapján rengeteg testreszabási lehetőségünk lesz a grafikát illetően. A hétvége során több videó is kikerült, ahol alacsony beállítások mellett tolják a játékot, ám ezeket azóta a Ubisoft leszedette. A beállítások listája azonban így is kikerült:

Vsync (on/off)

Frame Rate Limit (on/off)

Shadow Quality

Shadow Resolution

Spot Shadow Count

Spot Shadow Resolution

Contact Shadows

Post FX AA

Temporal AA

Sharpen Image (%)

Particle Detail

Enable Wind-affected Snow

Volumetric Fog

Reflection Quality

Local Reflection Quality

Sub-surface Scattering

Anisotropic Filtering

Parallax Mapping

Ambient Occlusion

Depth of Field

Object Detail (%)

Extra Streaming Distance (%)

Chromatic Aberration (on/off)

Lens Flare (on/off)

Vignette Effect (on/off)

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward