Half-Life 3-hoz köthető fájlokat találtak a Dota 2-ben

Ismét felcsillanhat a remény a rajongók szemében, de persze az is lehet, hogy a Valve csak trollkodik.

Half-Life 3-hoz köthető fájlokat találtak a Dota 2-ben

Véletlenek mindig vannak. Már persze akkor, ha véletlennek nevezzük azt, hogy a Dota 2 Reborn legújabb frissítésével bekerült a játék fájljai közé egy "hl3.txt" nevű, majd némi turkálás után az internet népe észrevette, hogy ehhez kapcsolódik az "rpg.txt" és az "ai_basenpc.txt" is. Innentől kezdve lehet arról beszélni, hogy a dolog véletlen volt, de kicsit azért gyanús az egész, főleg, hogy a fájlokban többnyire alapvető scriptek kaptak helyet, de ennek ellenére mezei szövegfájlként kerültek be a Dota 2 könyvtárába.

A fájlokat átnézve találhatunk néhány olyan részt, ami a Half-Life 3 esetleg újdonságaira utalhat - már persze akkor, ha hajlandóak vagyunk elhinni, hogy tényleg a Half-Life 3-ról van szó. Olyan kulcsszavak fedezhetők fel, melyek azt engedik sejtetni, hogy a játéknak lesznek procedurálisan generált pályái, és lesznek benne NPC-k és osztagok - úgy tűnik, hogy a Left 4 Deadhez hasonlóan az egyjátékos kampány is alapvetően kooperatív játékmenetre épülhet, ahol a mesterséges intelligencia veszi át a csapattársak irányítását, ha éppen nem csatlakozik be senki online.

Úgy tűnik, hogy a játékban helyet kaphatnak különböző szerepjátékos elemek és egy quest alapú küldetésrendszer is. Ami azonban még érdekesebb, hogy a hl3.txt-ben találni utalásokat a VR-alapú mozgásra, megjelenítésre és beállításokra is.

A helyzet az, hogy ezen a ponton már vélhetően sokan feladták a reményt a Half-Life 3-mal kapcsolatban. Sajnos jelenleg tényleg lehetetlen eldönteni, hogy a játék készül-e, de a mi tippünk szerint igen, legalábbis prototípusokat talán próbálgatnak. Túl sok apróság szivárog ki időről időre, és a Valve belsős menedzsment rendszeréből kikerült adatok is már egy jó ideje azt mutatják, hogy egy kisebb csapat dolgozik a játékon - vélhetően meg akarják találni a megfelelő alapokat, hogy aztán feltölthessék a csapatot, és teljes gőzzel folytatódhasson a fejlesztés. Mindez nem idegen a Valve-tól: a Team Fortress 2 nyolc évig készült, ezalatt többször teljesen újrakezdték eltérő koncepciókkal, és csak a fejlesztés vége felé kezdtek el beszélni róla.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward