Gigantikus LED-kijelzőt alkotott az LG

Gigantikus LED-kijelzőt alkotott az LG

Az LG az OLED fejlesztése mellett egyre jobban szem előtt tartja a valódi LED alapú kijelzőknek a készítését is. Nemrégiben arról számolhattunk be, hogy a cég összehozta a világ első LED megjelenítőre épülő mozitermét, most pedig egy hatalmas hirdetőfelületet alkotott.

Szöulban, Dél-Korea fővárosában, szabad ég alatt állította fel az LG azt a hatalmas LED alapú kijelzőt, ami reklámcélt szolgál majd a karrierje során. Gangnam városrészben, a Teheran-ro körzet központjában tornyosul 26 méteres magasságba a LED-es megjelenítő, azon a területen, amire a dél-koreai Times Square-ként is szoktak hivatkozni. Szóval a környezetébe tökéletesen illeszkedik majd az LG által felállított megoldás, de az egyediségének köszönhetően garantáltan vonzani fogja a tekinteteket.

Galéria megnyitása

Mint azt megtudhattuk, az LG a különleges körülményekhez tökéletesen illeszkedő fejlesztés hozott össze. Mivel szabadtéren van a felület, így kiemelkedő fényerőre van szükség, és az újdonság ilyen szempontból talán még túl is teljesít, mert 10 ezer nites fényerővel tud majd ragyogni. És egyébként az állványának mindkét oldalán lesz egy-egy ilyen megjelenítő, tehát kettő van a 21,8 méter magas és 12 méter széles LED-es felületből.

Az LG olyan részleteket nem árult el, hogy mekkora felbontású az óriási képernyő, és azt sem lehet tudni, hogy pontosan milyen LED panelekből lett összeállítva. De az nem titok, hogy kisebb részegységekből sakkozta össze a vállalat, ami a Micro-LED megjelenítők esetében igazából alapnak tekinthető. Viszont ez egyébként közel sem mikroszkopikus LED-ekből áll, ugyanis azt még elárulta az LG, hogy a fényforrások 8,3 milliméteresek.

A jövőben más helyeken is kialakíthat majd hasonló reklámfelületeket a cég, ha nem is ilyen monumentális méretben. Hiszen ezt nemcsak azért alkotta meg az LG, hogy így tudjon hirdetni, hanem azért is, hogy bemutassa, mire képes a valódi LED-es technológiájának felhasználásával. A cég az üzleti megoldások terén több olyan megoldással is szolgál, amit reklámcéllal kínál vállalatok, ügynökségek számára.

A legutóbbi negyedév sajnos eléggé gyenge lett a dél-koreaiaknak, szóval most minden erejükkel azon lehetnek, hogy fordítsanak a rossz helyzeten, és pozitív mérleggel jöjjenek ki a harmadik negyedévből. Ehhez pedig a B2B területen is kell erősíteni, az ugyanis nem túl erős jelenleg.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap