Geralt szakálla növekszik majd a The Witcher 3-ban

Bár meg kell hagyni, a játéknak azért lesznek ennél érdekesebb újításai és tulajdonságai is.

Geralt szakálla növekszik majd a The Witcher 3-ban

A szakállak rajongói idén különösen örülhetnek, hiszen az egészen kiváló szőrös arcokat felvonultató The Order: 1886 után újabb játék foglalkozik komolyan a dologgal. A The Witcher 3-ban ugyanis a főszereplő Geralt szakálla folyamatosan növekszik majd menet közben. A dolog azért nem teljesen dinamikus lesz, a kemény vaják arcszőrzete különböző fázisokra bontva nő majd a különböző helyszínek közti utazáskor, illetve az idő előrehaladtával.

A CD Projekt kommunikációs vezetője, Michał Platkow-Gilewski elmondta, Geralt szakálla egészen hosszú is lehet, bár még a legvégső stádiumban sem kell Gandalf-szintre gondolni. A növekedésnek természetesen gátat vethetünk a borbély alkalmankénti látogatásával, illetve teljesen meg is szüntethetjük, ha letöltjük az ingyenes Beard and Hairstyle DLC-t.

Ahogy a neve is mutatja, ez a tartalmi csomag különböző, előre definiált szakáll- és hajstílussal áldja meg a szörnyvadászt, és a készítők szerint fárasztó lenne, ha még ezt követően is nőne Geralt szakálla, és a DLC-ben kiválasztott kinézetet folyamatosan újra kellene vágatni.

Csak győzzük kivárni

Külföldi újságírók a gyakorlati tapasztalatok alapján megerősítették, hogy a The Witcher 3 technológiai és művészeti szempontból tényleg kiemelkedő lesz. A beszámolók alapján nincs a világban két egyformán kinéző NPC, és a dinamikus időjárási rendszer a legjobb, amit eddig játékban láthattunk.

Hatalmas javulást jelent a második részhez képest, hogy az épületekbe most már töltés nélkül léphetünk be, és még gombot sem kell nyomnunk az ajtók nyitásához, a karakterünk ugyanis magától benyit, ha közel értünk.

A tapasztalatok szerint a játék irányítása kényelmesebb kontrollerrel, de a menüben egy pillanat alatt bármikor válthatunk közte és az egér-billentyűzet kombináció között. Szintén megerősítést nyert, hogy egy méretes elsőnapos patch vár majd a vásárlókra, de az Xbox One-os verzió ezután is 900p-s felbontáson marad, míg a PS4-es alapból 1080p-ben fut.

Ami a küldetéseket illeti, a beszámolók nem győzték dicsérni a mellékküldetések változatosságát és kidolgozottságát - itt tényleg elfelejthetjük majd az egyszerű "hozd ide / vidd el"-típusú, MMO-s questeket. Szintén érdekesnek tűnik, hogy a játék világában csak nagyon ritkán, bizonyos helyeken élednek újra a már megölt szörnyek.

A beszélgetésekkel kapcsolatban azt emelték ki, hogy a BioWare-játékokkal ellentétben itt nincsenek kiemelve az egyértelmű jó és rossz válaszok, mindenkinek magának kell kitalálnia, hogy melyikre milyen reakciót kaphat. Ráadásul minden függ a korábbi tetteinktől és a világ aktuális állapotától is.

Végül pedig van egy-két új screenshotunk is, továbbá a játék teljes térképe:

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward