Feltámasztanák az elkaszált Darth Maul-játékot

Nincs sok esély rá, hogy az Electronic Arts rábólint a dologra, de a készítők még mindig nagyon lelkesek.

Feltámasztanák az elkaszált Darth Maul-játékot

Meglepő kezdeményezésbe kezdett a Red Fly Studio vezetője, Dan Borth. Annak idején ugyanis őt és a csapatát kérte fel a LucasArts arra, hogy készítsen egy játékot Darth Maul főszereplésével. Mivel ez pont abban az időszakban a történt, amikor a LucasArts berkein belül egyébként is teljes volt a káosz, majd később megvásárolta Lucas teljes birodalmát a Disney, a projekt végül sosem valósult meg.

A Red Fly azonban sosem engedte le teljesen a projektet. Borth szerint nagyon jó ötleteik voltak, és ezeket azóta is meg akarják valósítani. Jelenleg éppen egy teljesen újgenerációs demót készítenek, amit aztán az Electronic Artsnak szeretnének bemutatni - ugyanis ma már csak az Electronic Arts készíthet Star Wars-játékot. Így tehát a projekt megvalósulása nem csak a stúdiótól függ.

Ezzel kapcsolatban a Redditen rendeztek egy kérdezz-feleleket, ami alapján kiderült, hogy a koncepció egyébként érdekes lett volna. A történet Darth Maul fiatal korától indult volna, és menet közben olyan döntéseket kellett volna meghoznunk, ami alapján érthetővé válik, hogy miért át állt a sötét oldalra - ezt követően például bemutatták volna nekünk a kínzásokat is, amin az Uralkodó miatt kellett átmennie.

A sztoriban egyébként Darth Talon lett volna Maul mestere, de utóbbi csak személyes érdekből állt be a nő mellé. Maul ugyanis ellenezte azt a nézetet, hogy több száz sith lehessen az univerzumban, így inkább belülről akarta elpusztítani őket, és vissza akart térni arra az elvre, hogy csak a mester és a tanítvány maradhasson fent. Nem csoda, hogy később rátalált Darth Sidiousra.

A harcot alapvetően az Arkham-sorozathoz hasonlóan képzelték el, ahol Maul nagyon ritkán harcolt volna fénykarddal, ugyanis a személyiségét titokban kellett tartania - egyedül akkor vette volna elő a fénykardot, ha az ellenfél egy jedi. A közelharc helyett sok esetben inkább a környezetet kellett volna használni az ellenfelek csapdába ejtéséhez, majd kinyírásához. Ehhez sok környezeti puzzle is társult, amiben be kellett vetni a filmben látott felderítő drónjait is.

Mindez persze jelenleg nem sokat jelent, azt ugyanis a készítők is beismerik, hogy ha mégis feltámadna a projekt, akkor a Disney-nek nagyon sok beleszólása lenne a történetbe.

Tavaly egyébként a GameInformer készített is egy videót, amiben látszik néhány jelenet a játékból, pontosabban annak egy korai prototípusából, ahol a harcot próbálták megtervezni:

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward