Félelmetes Mass Effect lehetett volna az Alien-szerepjáték

Félelmetes Mass Effect lehetett volna az Alien-szerepjáték

Az Obsidian egy időben dolgozott egy szerepjátékon, melynek Aliens: Crucible lett volna a neve, azonban a fejlesztést 2009-ben váratlanul leállították. Most, közel tíz év elteltével Chris Avellone beszélt egy kicsit arról, milyen lehetett volna a játék.

"Az egész világ sokkal keményebb és erőszakosabb lett volna, mint a Prometheus, és sokkal több alien rohangált volna fel-alá. A legfontosabb a túlélés lett volna, a különböző anyagok és erőforrások beszerzése, és így bázis kialakítása" - kezdte.

Avellone azt mondta, hogy durva összehasonlítás, de az ő fejükben a játék egy "félelmetesebb Mass Effect"-ként élt. Elmondása szerint azon is nagyon sokat dolgoztak, hogyan tegyék félelmetessé még a beszélgetéseket is, és hogyan éreztessék, hogy még beszélgetés közben is bármikor támadhat egy alien. A játékos általában tudja, hogy a legtöbb szerepjátékban a beszélgetés egy "biztonságos pont", és a játék úgy van megtervezve, hogy közben semmi ne történhessen, de itt ezen változtattak volna.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward