Far Cry Primal - visszamegyünk a kőkorszakba

A Far Cry Primal tovább viszi a nyitott világú sorozat alapvetéseit, de egy egészen más korszakban.

Far Cry Primal - visszamegyünk a kőkorszakba

A kissé hosszúra nyújtott felcsigázás után a Ubisoft végre lerántotta a leplet, és elmondta, mi is az a Far Cry Primal. Habár eredetileg arra tippeltünk, hogy a játék valami olyasmi mellékág lesz, mint a Far Cry 3 után kiadott Blood Dragon, a Primalt a kiadó "teljes értékű egyjátékos élményként" írja le. Ezt alátámasztja az is, hogy nem csak online, de dobozos formában is elérhetővé válik.

Ehhez képest mindössze 15 hónappal a Far Cry 4 megjelenése után készül el, de persze nem zárható ki, hogy a Ubisoft egymillió stúdiója közül több már dolgozott rajta korábban is. Mindenesetre az biztos, hogy a fejlesztésben részt vett a Far Cry 4-en tevékenykedő csapat egy része, és alapvetően a Ubisoft Montréal termékéről van szó, amibe besegített a Ubisoft Toronto, a Ubisoft Shanghai és a Ubisoft Kiev.

10 ezer évvel járunk időszámításunk előtt, és egy Takkar néven futó vadászt alakítunk. Legfőbb feladatunk a többi törzs elleni küzdelem, és a régió irányításának visszavétele lesz, miközben igyekszünk majd elkerülni, hogy ne taposson el minket egy mamut, vagy egyen meg egy kardfogú tigris.

Visszaköszönnek a Far Cry 4-ből ismerős játékrendszerek, így például a craftolás is, de a gépfegyverek és gránátok helyét természetesen átveszik a bunkósbotok és az egyéb, korszaknak megfelelő harci eszközök.

A Far Cry Primal 2016. február 23-án jelenik meg Xbox One-ra és PS4-re, majd márciusban PC-re.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward