Everybody's Gone to the Rapture - Képek és infók

Az E3-ra nem csak egy trailerrel készültek a fejlesztők, hanem egy 30 perces játékmenetet is bemutattak az újságíróknak.

Everybody's Gone to the Rapture - Képek és infók

Az Everybody's Gone to the Rapture E3-as traileréből nem sokat tudtunk leszűrni, de a most következő részletek birtokában talán egy fokkal közelebb kerülünk a The Chinese Room (Dear Esther, Amnesia: A Machine For Pigs) PS4-exkluzív címéhez. Mivel korábban már volt belőle félreértés, elöljáróban még annyit, hogy a címben szereplő Rapture szó nem Andrew Ryan vízalatti városára, hanem a keresztény mitológiára utal: a hívők szerint Isten a világvége előtt maga mellé veszi őket, és a Mennyországba kerülnek (a szó egyik fordítása is ez: "elragadtatás").

A kis teológiai kitérő után térjünk vissza a játékhoz, mely 1984-ben az Egyesült Királyságban játszódik. Mindenki eltűnt a Föld színéről, kivéve karakterünket, aki egy internet és mobiltelefon nélküli korszakban kutat embertársai után. Pontosabban mi tesszük ezt, méghozzá teljesen szabadon: nincs tutorial, nincs felhasználói interfész, nincsenek utasítások, vagy küldetések, teljesen magunktól fedezhetjük fel a környezetet, és rakhatjuk össze a kirakós darabjait, vajon mi történt a többiekkel.

Az egyik szerencsés újságíró, aki ott lehetett a 30 perces zártkörű bemutatón, egy olyan jelenetről számolt be, melyben egy házaspár szellemalakja beszélgetett egy hídon. A férfi egy mérnök, aki arról panaszkodott, hogy hétvégén is bent kell maradnia egy közelgő kozmikus vihar miatt, ami elektromágneses zavart okoz. A pár elhagyta a hidat, miközben tovább folytatta a beszélgetést. Az egyik készítő elmondta, rajtunk múlik, követjük-e őket. Ezek a párbeszédek viszont csak egyszer történnek meg, ha később visszatérünk ugyanarra a helyszínre, nem fognak még egyszer lejátszódni.

A szellemalakokon kívül öt MI irányította karakterrel is összefuthatunk majd, melyek fénylő kis gömbök formájában repkednek körülöttünk. Hogy mi is a pontos céljuk, arról nem tudni, megint csak rajtunk múlik, foglalkozunk-e velük, követjük-e őket, kapcsolatba lépünk-e velük. Akcióra viszont ne számítsunk, ez nem az a műfaj, itt a történet és a felfedezés a lényeg. A téma tehát még mindig érdekesnek tűnik, kíváncsian várjuk, mit sikerül kihozni belőle. Megjelenés 2015-ben PS4-re. Addig is itt az E3-as trailer ismétlésképp, aztán az abban hallható nóta, majd ráadásként pár kép.

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward