Egyelőre nincs kilátásban egy Elder Scrolls-mozifilm

Pedig sokan pályáznak a dologra.

Egyelőre nincs kilátásban egy Elder Scrolls-mozifilm

Pete Hines, a Bethesda marketingvezetője a Finder.com.au-nak adott interjújábanbeszélt arról, hogy a cég nem akarja megfilmesíteni játékait – kivéve, ha Peter Jackson, a Gyűrűk Ura-trilógia rendezője jelentkezik be rá.

Mint Hines elmondta, folyamatosan keresik őket filmes ajánlatokkal, de eddig még mindenkit visszautasítottak, attól tartva, hogy nem tenne jót a franchise-oknak a dolog.

„Hagyjuk, hogy egy kívülálló mutassa meg, milyen a Fallout, az Elder Scrolls vagy a Dishonored, az ő szemszögéből? Vagy engedjük, hogy egyedül a fejlesztők mondhassák meg, mi az, amiről ezek a világok szólnak? Nem akarjuk, hogy egy rendező, egy producer, vagy egy stúdió szabja meg, milyenek a sorozataink. Persze, ha esetleg Peter Jackson lépne be az irodámba azzal, hogy egy Elder Scrolls-filmet akar készíteni, akkor – azt hiszem – igazán komoly beszélgetésnek néznék elébe. De úgy vélem, Peter meglehetősen elfoglalt, tehát nem hiszem, hogy egyhamar a mozi felé fordulnánk.” - fejtette ki Hines.

Ennek ellenére a Bethesdának jó alapjai lennének egy film elkészítéséhez, ha egyszer rászánná magát. Jerry Bruckheimer, a Karib-tenger kalózainak producere például a Zenimax igazgatótanácsának tagja. Ugyanitt tölt be tisztséget az MGM korábbi vezérigazgatója, Harry Sloan, a hollywoodi sztárügyvéd, Ernest Del és a CBS vezérigazgatója, Leslie Moonves is.

„Nem arról van szó, hogy ne tudnánk kihez fordulni, ha filmet vagy TV-sorozatot akarunk készíteni. A kérdés inkább az, tényleg szeretnénk-e ezt? Milyen előnye lenne? Milyen károkat okozhatna? Nem ismerek senkit, akinek teljes felügyelete lett volna a saját játékának megfilmesítése felett. A stúdió, a forgatókönyvíró és a rendező is beleszólhat egy rakásnyi dologba, megvan a saját elképzelésük. A Bethesda játékos cég, csináljuk inkább azt, amihez értünk.” – folytatta Hines, aki korábban egyébként a 2005-ös Doom-feldolgozást nevezte rossz játékadaptációnak. Ebben nem volt része a Bethesdának, csak 2009-ben vették meg a játékot fejlesztő id Software-t.

A Ubisoft eközben úgy oldotta meg a kérdést, hogy saját részleget kreált filmes célokra, ez a Ubisoft Motion Pictures, melyben bár dolgoznak külső partnerekkel (például az Assassin's Creedet készítő New Regencyvel), állításuk szerint teljes felügyeletük és irányításuk van a munkák során.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward