E3: Új titánokkal és ingyenes pályákkal jön a Titanfall 2

Ezen kívül számos újdonságot tartogat a játékmenet, és az is kiderült, milyen motort használ a játék.

E3: Új titánokkal és ingyenes pályákkal jön a Titanfall 2

A tegnapi hivatalos Titanfall 2 bejelentés több meglepetést is tartalmazott, többek között azt, hogy végre kapunk egy rendes egyjátékos kampányt. Ezzel együtt azonban a készítők számos dolgot tanultak az első részből, így nem szaladnak bele ugyanazokba a hibákba. Ennek az első jele, hogy a megjelenés után minden új pálya és játékmód ingyenes lesz, így nem darabolják szét a játékostábort.

A másik, hogy a folytatásba bekerülnek olyan játékmódok, melyekben nem lesznek mesterséges intelligencia által irányított társaink. Ezzel tehát tulajdonképpen a Respawn kipipálta az első résszel kapcsolatos két legnagyobb kritikát.

Ami a játékmenetet illeti, ezúttal a titánokat már jóval nehezebben lehet majd kicsinálni. Elfelejthetjük azt, hogy felmászunk a tetejükre, és utána egy központi egységet rommá lőve máris leterítjük a gépállatot. Most már csak gyengíteni tudjuk majd ilyen módon, mégpedig úgy, hogy egy akkumulátort emelhetünk ki belőle, amit aztán egyébként odaadhatunk a barátságos titánoknak.

És ha már titánok. A játékba összesen hat új lépegető kerül be, ám ezek egy az egyben váltják a korábbi felhozatalt, így tehát összesen hat titán lesz elérhető - némelyik a korábbi titánok átdolgozott verziói lesznek, némelyek azonban teljesen újak. Megváltozott továbbá a lehívásuk módja: míg eddig bizonyos idő eltelte után mindenki tudott idézni titánt, az új részben már csak akkor tudjuk ezt megtenni, ha eltettünk láb alól bizonyos mennyiségű ellenséges katonát (ezek lehetnek játékosok vagy botok is).

Ami a grappling hookot illeti, az egyik karakterosztály speciális képessége lesz. Jelenleg úgy tűnik, hogy a játék három előre beállított osztállyal indul, később azonban készíthetünk majd teljesen testreszabott saját karaktereket is.

A tegnapi Electronic Arts sajtókonferencia összefoglalójában azt írtam, hogy megérzésem szerint a Titanfall 2 továbbra is a Source motoron fut, és ez most beigazolódott: a Respawn hivatalosan is megerősítette, hogy a Source egy nagyon átalakított, továbbfejlesztett verzióját használják, ami minden konzolon teljesíteni fogja a 60fps-t.

A Respawn megerősítette, hogy ezúttal is dedikált szervereken fut majd a játék (legalábbis konzolokon biztos), azonban most már nem csak az Xbox Live-ot futtató Microsoft Azure-t használják majd, hanem mellette igénybe veszik az Amazon és a Google felhős szolgáltatásait is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward