Doom - friss képek és információk futottak be

Pályákról, fegyverekről, szörnyekről, pályaszerkesztőről és még néhány más dologról kaptunk új információkat. És friss képeink is vannak.

Doom - friss képek és információk futottak be

A napokban néhány újabb információ került ki a készülő Doomról, melyeket most igyekeztünk összegyűjteni. Ezen kívül az id Software továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy a játék meg fog jelenni tavasszal.

Fegyverek, fejlesztések

- A többjátékos módban többféle fegyver lesz használható, mint a kampány során.

- A fegyvereket lehet majd modolni, ezeket a kampányban menet közben találjuk majd meg.

- A BFG és a láncfűrész nincs ott a hagyományos fegyverek listájában, hanem külön gombot kaptak, de csak különleges esetekben ajánlják használni őket a fejlesztők. A láncfűrész például a lefelé a D-padon, míg a BFG az X, így valószínűleg egyfajta vészhelyzeti megoldás lehet.

- A láncfűrésszel a legtöbb ellenfelet egy ütéssel ki lehet teríteni, a nagyobb ellenségekbe azonban több kell majd.

- Karakterünket folyamatosan fejleszteni tudjuk, így olyan dolgokat kaphatunk, mint a gyorsabb fegyverváltás, több töltény hordozásának képessége, vagy a több élet.

- Cserélhető rúnákat is használhatunk további bónuszokért. Itt olyanokra kell gondolni, mint például hogy X mennyiségű közelharci találat után gyorsabban futunk egy ideig, és hasonlók.

Sztori, pályák:

- Egyelőre annyit tudni, hogy egy Dr. Olivia Pierce nevű nőszemély megidézte a démonokat valamiféle szektás rituálé során.

- A történet menet közben bontakozik ki, példának a Dead Space-t hozták fel.

- A sztori jelentős részében az UAC bázison és a pokol különböző részeiben akciózunk majd.

- A pokol jóval tágasabb lesz, mint az UAC bázis, és több szintet is bejárhatunk majd, nagy hangsúlyt fektetnek a vertikalitásra.

- Visszatérnek a különböző színű belépőkártyák, melyek szükségesek a továbbjutáshoz, vagy ha később találtuk meg őket, akkor vissza kell mennünk korábbi pályaszakaszokra, hogy ott mindenféle titkos dologra leljünk.

- Eddig ezek a pályanevek kerültek elő: Lazarus Facility, Martian Surface, Titan's Realm.

Ellenfelek:

- Konkrétan nem tudni, hogy egyszerre mennyi ellenfél lehet a képernyőn, de az id Software szerint tömegével fognak a nyakunkba szakadni, és igazi vérfürdőt várhatunk.

- Az ellenfelek rendelkeznek majd gyengepontokkal, amiket kihasználhatunk. A Pinky Demon elölről páncélozott, hátulról viszont nem.

- A Mancubus előfordul majd plazmaágyús és lángszórós verzióban is többek között.

- A démonok által megszállt mérnökök felrobbanthatják magukat, ami láncreakciót indíthat be.

- Beszéltek egy új ellenségtípusról is, ami egyfajta summoner, tehát másokat tud megidézni.

Galéria megnyitása grid_on

Multiplayer:

- Cserélgethető hack modulokat szerezhetünk a többjátékos módban, ahogy fejlődik a karakterünk. Az egyik például kijelzi a képernyőn, hogy melyik fegyver és power-up mikor terem újra a pályán. Érdekes, de a készítők szerint ez nem borítja fel a kompetitív multiplayer egyensúlyát.

- Az egyik multiplayer mód a Warpath, ami tulajdonképpen a Domination helyi megfelelejőe, csak az irányítani kívánt területek változnak a pályán.

- Lesz egy Clan Arena mód, ami tulajdonképpen a Last Man Standing.

- A már bemutatott Revenant mellett legalább egy másik démont is megszemélyesíthetünk majd, ennek neve Baron of Hell.

Pályaszerkesztő:

- Az id Software nem tervez teljes értékű modkészítő eszközöket kiadni, PC-n is ugyanaz a SnapMap nevű eszköz lesz elérhető, mint konzolon.

- Ezzel előre elkészített holmikból rakhatunk össze saját pályákat és alapvető scripteket. Példának a kampány pályáinak módosítását, tower defense-t, és versenyzős pályákat hoztak fel.

- Az ellenség mesterséges intelligenciája is módosítható lesz némileg.

- A SnapMap kreálmányokat egyszerű és kicsi utasításfájlokban menti el a rendszer és ezeket lehet megosztani, tehát tulajdonképpen el lehet felejteni a saját kezűleg készített szobákat, pályaszakaszokat, vagy akár az egyedi textúrákat.

- A megosztás a SmartHub nevű felületen keresztül történik, ahol mindenféle kategóriára bontva böngészhetünk.

Egyéb:

- Úgy tűnik, hogy az új id Tech 6 nagyon hasonlít a régi id Tech 5-re, de ráhúztak egy teljesen új fizikai alapú rendermotort.

- Az id Software-nél mindenki kontrollerrel tolja a játékot.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward