A készülőben lévő egyszerűen csak DmC-nek nevezett játék sok mindenben eltér a Devil May Cry sorozat eddigi darabjaitól, pl. ez az első olyan rész, amit nem a Capcom fejleszt, hanem a Ninja Theory nevű londoni székhelyű csapat, akiknek nevét ezelőtt a Heavenly Sworddal és az Enslaveddel kapcsolatban hallhattuk. A második, és talán legnagyobb különbség a világ: a DmC-ben egy párhuzamos világban kalandozhatunk, az eredeti sorozat főhősének, Danténak ottani másával. Bizonyára így a legkönnyebb elkerülni a konfliktust, az új történet nem vész össze a régivel, és az alkotók sem gabalyodnak feloldhatatlan ellentmondásokba. Akadt viszont egy olyan konfliktus, amelyet a fejlesztők nem tudtak kikerülni: Alex Jones, a játék producere már több halálos fenyegetést is kapott amiért ilyen irányba vitte el a sorozatot (úgy látszik nem csak mi kaptunk sokkot az első teasertől anno).
Visszatérve a történethez: Dante a Limbo City nevű, elsőre csendesnek tűnő városban fog kalandozni, ahol nemcsak démonokkal és démoni biztonsági kamerákkal kell megküzdenie, hanem kénytelen felvenni a harcot a környezet ellen is, amikor a város önmagából kifordulva saját paródiájává válik. Reméljük a sorozat nem jut ugyanerre a sorsra, ez valószínűleg még az idén kiderül. Pontos megjelenési dátum még nincs, de az már bizonyos, hogy a játék PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra fog megjelenni.
A tavalyi E3-as előzetesben láthatjuk az olaszos hangulatú Limbo City-t, és azt is, milyen, amikor a város kreatívan begorombul és arculatot vált.
A legújabb előzetes kissé elborultra sikeredett, bár gyanítom, hogy közületek is sokan pont így ébrednek. ;) Tanúi lehetünk a világ leggyorsabb és legfurcsább reggeli felöltözésének (1.05-nél az egy egzotikus trópusi hal?) és egy vidámpark sorozatos nem rendeltetésszerű használatának is.
Kapcsolódó cikkünk: Bond inspirálta az új Dantét.