Csökkent a WoW előfizetők száma, de a Heart of the Swarm szépen teljesít

Összességében sikeresen zárta a negyedévet az Activision-Blizzard és a pandák sem fognak egyhamar kihalni.

Csökkent a WoW előfizetők száma, de a Heart of the Swarm szépen teljesít

Azt eddig is tudtuk, hogy a World of Warcraft előfizetések száma folyamatosan csökken, de nézzük most a számokat. Abban a három hónapos időszakban, amely 2013 március 31-gyel zárult megközelítőleg 1,3 millió előfizető mondott búcsút Pandaria kies vidékeinek, legalábbis ez derült ki az Activision-Blizzard üzleti jelentéséből.

Ezzel együtt, ha csak a számokat nézzük még mindig a WoW a legnépszerűbb előfizetéses MMO a világon, összesen 8,3 millió játékossal (beleszámítva a goldfarmereket, a nálunk sokkal kevesebbet fizető kínaiakat és a cég vezetőinek háziállatait is). Az Activision-Blizzard főnöke, a mindenki által szeretett Bobby Kotick elmondta, hogy főleg a keleti vidékek felhasználói hagyták ott nagy számban a játékot, de akadtak nyugatiak is. Persze a csökkenés természetes folyamat egy MMO esetében, főleg ha ilyen régi, mint a WoW.

A kiadó örömmel közölte viszont, hogy a Starcraft 2: Heart of the Swarm kiegészítőből a megjelenést követő 48 órában 1,1 millió példányt adtak el, ami igen szép teljesítmény. A cég európai és amerikai eladásai között az összesítésben a Skylanders: Giants és a Call of Duty: Black Ops 2 vezet. Az Activision GAAP nettó bevétele összesen 1,32 milliárd dollárral nőtt ebben a negyedévben (tavaly ilyenkor 1,17 milliárdos volt a növekedés), összességében tehát jól zárták ezt a negyedévet.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward