Crysis 2 PS3 demó

Még nem volt tökéletes...

Crysis 2 PS3 demó

Az EA 2 nappal a Crysis 2 multiplayer demójának indítása után leállította a szervereket. Az ok, hogy meg akarják oldani a problémákat, amiket a játékosok eddig jelentettek, hogy az indításra tökéletes legyen a Crytek első, konzolra is kiadott shootere.

"Igaz, rengeteg játékosnak nagyszerű élményt nyújtott a demó, tisztában vagyunk vele, hogy mások szerver csatalakozási gondokkal küzdöttek" - olvashatjuk az EA honlapon. "Meghatároztuk a hiba forrását és úgy döntöttünk, hogy az elkövetkező 24 órában bezárjuk a PS3 demó szervereket, ezzel biztosítva, hogy a játék tökéletes legyen a jövő heti indításra. A legfontosabb, hogy a kész program hibátlan legyen."

Ez persze sok játékosnak nem tetszett, főleg, hogy volt olyan, akinek körülbelül 6 óra volt letölteni, amit követően fél napot próbálkozott a csatlakozással, míg végre feljutott, de akkor nem talált neki senkit a matchmaker. Sajnos jó néhány embernek lettek negatívak az első benyomásai a játékról emiatt.

Sok a vita akörül is, hogy az Xbox változata jobb-e a játéknak, a Crytek mindenkit biztosított, hogy teljesen ugyanolyan a két verzió, de megoszlanak a vélemények. Kíváncsian várjuk az első komoly összehasonlításokat, mert most jön a próbája annak, hogy mennyire jó multiplatform motort tudtak alkotni a Cryteknél.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward