Child of Light - tisztelgés a jrpg műfaj előtt

A Ubisoftos Patrick Plourde gyönyörű játéka a japán rpg-k előtt tiszteleg.

Child of Light - tisztelgés a jrpg műfaj előtt

A Child of Light gyökerei a japán rpg-khez nyúlnak vissza, Patrick Plourde kreatív rendező ez előtt az örökség előtt szeretne tisztelegni. A játék különös történetének középpontjában az Aurora nevű ifjú hercegnő áll, aki Lemuria királyságába kerül, melynek lakóit varjakká változtatták. A lánynak misztikus kék gömb társával, Igniculusszal együtt rá kell jönnie, miért történt ez a furcsa dolog az ország népével.

A játék demóját, amelyben egy rövid boss harcot is ki lehetett próbálni a Ubisoft Digital Day esemény keretében mutatták be múlt héten San Franciscóban. A Child of Light tájai úgy néznek ki, mintha egy gyönyörű vízfestmény kelt volna életre de megtalálhatóak benne a régi tündérmesék félelmetes barlangjai is.

A darabban nincsenek véletlenszerűen generált csaták, minden ellenfél látható a pályán, és ha megérintjük őket, akkor kezdődik a csata. A harcok a Final Fantasy sorozaban használt Active Time Battle rendszerre épülnek. A képernyő alján egy vonal mutatja, meddig tart elindítania az ellenfélnek, és nekünk az akciókat, a nagy varázslatok, vagy különleges mozdulatok növelik vagy csökkentik az időt, ezért fontos, hogy előre megtervezzük minden lépésünket.

A játék PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra és Wii U-ra fog megjelenni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward