Shop menü

BIOWARE- ÉS UBISOFT-VETERÁNOK KÉSZÍTIK AZ IMPROBABLE ELSŐ SZEREPJÁTÉKÁT

A SpatialOS fejlesztői végre egy saját játék fejlesztésébe fogtak, nagyon tapasztalt brigáddal.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
BioWare- és Ubisoft-veteránok készítik az Improbable első szerepjátékát

A SpatialOS nevű, online multiplayer játékokhoz szabott felhős platformot létrehozó Improbable most már hivatalosan is doglozik egy saját játékon. Ezt természetesen az Unrel Engine-t és a SpatialOS-t használja majd, nem túl nagy meglepetésre. Ezen kívül egyelőre pontosan annyit tudni róla, hogy egy online szerepjáték lesz, de nem MMORPG.

Az Improbable még tavaly két stúdiót is nyitott, melyből ezen a játékon az edmontoni csapat dolgozik Kanadában, a BioWare egykori ügyvezetője, Aaryn Flynn irányítása alatt. Az úriember elmondta, hogy a csapatban nem csak egykori BioWare-tagok vannak, de jöttek tapasztalt veteránok a Ubisofttól és a Capcomtól is. 

A játékot Neil Thompson, a BioWare egykori executive producere és művészeti igazgatója dirigálja, aki szerint a játékhoz az inspirációt a Neverwinter Nightshoz a játékosok által gyártott tartalmak adták, és nem egy "előre kőbe vésett" világot szeretnének a játékosok kezébe adni.

"A SpatialOS-t nem csak MMORPG-khez lehat használni, igyekszünk kibővíteni a multiplayer játékok szótárát. Azt szeretnénk, ha a játékosoknak több beleszólása lenne abba, hogy mit hozunk létre együtt" - mondta Flynn.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére