BioShock Infinite – 1999 büntimód

A BioShock új kőkemény nehézségi fokozata azoknak, akik nagyobb hívásokra vágynak.

BioShock Infinite – 1999 büntimód

A BioShock Infinite-ben lesz egy "1999 Mode" nevű nehézségi fokozat, amely a játék egy sokkal nehezebb változatát kínálja majd számunkra, amelyben választásainknak visszafordíthatatlan következményei lesznek, és a rendelkezésünkre álló erőforrásokkal is sokkal ügyesebben kell gazdálkodnunk. A döntés meghozatalában, hogy ez a különleges fokozat bekerüljön a játékba a rajongókkal kitöltetett online kérdőív eredményei is közrejátszottak.

"A kérdőívet kitöltők 94,6 %-a úgy érezte, hogy a karakterük fejlesztése során hozott döntések érdemben hozzáadtak a BioShock élményhez, 56,8 % érezte úgy, hogyha ezeknek a döntéseknek a következménye végleges lett volna, az még jobbá tette volna a játékot" – mondta Ken Levine.

"Minden egyes választásnak visszafordíthatatlan következményei lesznek, és ha döntéseid olyan útra visznek, amely nem illik a játékstílusodhoz, akkor szenvedni fogsz emiatt" – így szól a Eduardo Vasconcellos közösségi manager ígérete az Irrational blogján.

Ken Levine szerint "***ul szükségünk lesz a mentésekre". A legendás Levine nem tagadta, hogy ő maga is oldschool játékos, és szeretné, ha a hozzá hasonlók által kedvelt stílusban is végig lehessen vinni a játékot.

"A legrégebbi és legelkötelezettebb rajongóinknak szeretnénk lehetővé tenni, hogy visszatérhessenek a gyökereinkhez."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward