Úgy tűnik, nem csak az alap Monster Hunter World, hanem az Iceborne kiegészítő is nagyon népszerű, ráadásul a PC-s verzió január 9-i megjelenésével az eladások újra felpörögtek. A Capcom bejelentette, hogy a kiegészítőből összesen már 4 milliót adtak el PC-n és konzolokon.
Mint a Capcom fogalmaz, habár az Iceborne szeptemberben jelent meg konzolokra, a PC-s, és főleg a Steames megjelenés azt eredményezte, hogy sokkal több játékos hozzáfér, sokkal több régióban. Arról a kiadó már nem beszélt, hogy mi a megoszlás a konzolos és a PC-s eladások között.
Mindenesetre a Steam Charts szerint a megjelenést követően a legtöbb egyszerre online játékosok száma 284 ezer volt, ami több mint 200 ezres növekedést jelent az előző hónaphoz képest, és a játék megjelenése óta egyedül 2018 augusztusában volt ennél több, konkrétan 329 ezer. Az alapjátékból egyébként 15 millió példányt adtak el, így még mindig nagyon sokan vannak, akik nem vették meg a kiegészítőt.
Ez egyébként talán egyelőre nem is akkora baj, legalábbis PC-n. az Iceborne megjelenése óta ugyanis nagyon sokan panaszkodnak korrupt mentési fájlokról, és hogy a játék valamiért indokolatlanul "túlhasználja" a processzorokat a kiegészítő megjelenése előtti állapotokhoz képest.
Szerencsére a Capcom közölte, hogy már mindkét probléma megoldásán dolgoznak, és a napokban érkezik majd egy patch Steamre, ami elvileg rendbe teszi a dolgokat.