Az MS elhagyja a 720p-s követelményt

A Black Rock technikai igazgatója, David Jefferies felfedte, hogy a Microsoft nyugdíjazta a 720p-s elvárást az Xbox 360-as játékoknál. "Most már kedvünk szerint egyezkedhetünk felbontás és képminőség terén."

Az MS elhagyja a 720p-s követelményt

A Black Rock technikai igazgatója, David Jefferies felfedte, hogy a Microsoft nyugdíjazta a 720p-s elvárást az Xbox 360-as játékoknál. "Most már kedvünk szerint egyezkedhetünk felbontás és képminőség terén."

A fő ok az az, hogy a televízió gyártók olyan felbontásokkal látják el a készülékeiket, mint 1366x768 az igazi 1280x720 helyett, ergo a kép mindenképpen szét lesz húzva a TV közreműködésével, akármilyen jó vagy rossz is legyen az.

Ez a dolog már teljesen kicsúszott a fejlesztők irányítása alól, bármilyen erőfeszítéseket tettek is, hogy natív felbontáson fusson minden, így akár el is hagyhatják a 720p-t és berakhatnak helyette egy kis plusz AA-t vagy egyéb grafikai finomságokat, az alacsonyabb felbontásért cserébe.

Jefferies külön köszönetet mondott a Halo 3-as bagázsnak, akik ezt az egészet kezdeményezték az MS-nél. Az ő játékuk is 1152x640-es felbontásban fut. A Black Rock készítette például a Pure névre hallgató kellemes off-road racert, a jelen projektjei között pedig ott van a Split/Second, ami PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra készül.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward