A From Software új játéka, az Elden Ring nem a Sekiro nyomdokain jár majd, mondta megalkotója, Hidetaka Miyazaki.
Mint kiderült, a Sekirotól eltérően, ahol az akción van a fő hangsúly, az Elden Ringben nagyobb jelentősége lesz a szerepjátékos elemeknek. Ez persze nem jelenti azt, hogy lemondhatunk az izgalmas közelharcokról.
Úgy tűnik, az új projekt inkább a Dark Soulsra hasonlíthat. Visszatér a karakter testreszabhatósága, és számtalan fegyver, mágikus képesség közül válogatva nézhetünk szembe az ellenfelekkel, megvalósítva azt a játékstílust és stratégiát, ami közel áll hozzánk.
Ugyanakkor nem a Dark Souls 4-ről van szó. Az Elden Ring sokkal nagyobb lesz, mint a From Software eddigi alkotásai, amit elég nehéz elképzelni, ha belegondolunk, mekkora volt a Dark Souls 3 és a Sekiro. A világ és a történet mellett megnő a felfedezés mélysége és szabadsága is.
Azt jelenti ez talán, hogy közelednek a hagyományosabb nyílt világú kalandokhoz, mint mondjuk a Skyrim? Miyazaki úgy fogalmazott – ha hihetünk a fordításnak -, hogy a játék hatalmas, szabad területeit bonyolult tervezés jellemzi, például többszintes kastélyokban járunk majd.
Az Elden Ring alapjául szolgáló lore-t George R. R. Martin írta, tehát a történetre valószínűleg nem lesz panasz, a többit pedig meglátjuk…