Az eddigi legnagyobb generációs ugrás következik a Gearbox főnöke szerint

Még nagyobb, mint amikor 2D-ről váltottunk 3D-re.

Az eddigi legnagyobb generációs ugrás következik a Gearbox főnöke szerint

Randy Pitchford, a Gearbox vezetője is beszélt a minap arról, mint jelent neki egy új konzolgeneráció, és mit vár a hamarosan megjelenő új masináktól. Röviden: hatalmas előrelépést, mégpedig akkorát, amekkorát talán még sosem láttunk korábban.

"Mindig nagyon izgalmas, amikor egyet előre lépünk, és új hardverekkel és technológiákkal dolgozhatunk. A Gearbox remek kapcsolatot ápol a konzolgyártókkal, és nagyon örültünk, hogy a Sony és a Microsoft bevont minket az új konzolok kialakításának folyamatába. Nagyon sok szereplővel beszéltek a játékiparon belül, minket is beleértve, és jó volt már viszonylag korán hallani, hogy milyen lehet az új hardver."

Pitchford szerint nagyon örvendetes, hogy a különböző hangzatos megnevezések helyett ebben a generációban tényleg olyan újdonságok következnek, amik erősen befolyásolják, hogy miként tapasztalatunk meg egy játékot. Szerint a játékok olyan kényelmessé válnak majd, amit még elképzelni sem lehet.

"Szerintem a vásárlók közül még kevesen értik, hogy milyen hatalmas különbséget jelent, hogy mindkét platform ilyen nagy sávszélességgel rendelkezik a háttértárakat illetően. Egyszerűen hihetetlen. Ez a fajta előrelépés, amit a PS5 és az Xbox Series X hoz, szerintem a legnagyobb előrelépés a konzolok történetében. És ebbe beleértem a 2D-ről 3D-re váltást is" - folytatja Pitchford.

"Ez teljes mértékben meg fogja változtatni, ahogy a játékokra gondolunk."

Azt ugyanakkor elismeri, hogy ez nem lesz rögtön érezhető a konzolok megjelenésekor, ugyanis sok olyan játék fog érkezni az első időszakban, melyek még az előző generációra készültek, és csak átportolják őket az új gépekre. Ez nem feltétlenül baj, csak erre fel kell készülni.

Természetesen ők sem maradnak ki a buliból, és a Borderlands 3 egy teljes értékű, natív frissítést kap majd PS5-ön és Xbox Series X-en. Ez a grafikai tuning mellett 4K-s felbontást és 60fps-t jelent majd, valamint bevezetik a négyfős osztott képernyős multiplayer lehetőséget is - Pitchford főleg az utóbbira büszke nagyon, hiszen ez majdnem olyan, mintha ugyanazt a játékot négyszer kéne renderelnie egyetlen konzolnak.

Ezzel nagyon sok munka van, Pitchford szerint az engine számos részét át kell írni az új konzolokhoz. Viszont megerősítette, hogy a frissítés minden meglévő tulajdonos számára ingyenes lesz, ezt teljes mértékben elfogadta a kiadó 2K Games.

Pedig a dolog nem annyira magától értetődő, mint sokan gondolnák. Egyrészt magának a portnak az elkészítése sem olcsó, de más apróságok is vannak: "A dolog ott kezdődik, hogy nem elég megnyomni egy gombot a devkiten, hogy elkészüljön a PS5-ös verzió. De ezen kívül menedzselni kell a jogosultságokat, és sok esetben ez sem magától értetődő. Akinek megvan a lemezes játék, ott még viszonylag egyértelmű, mert csak be kell tenni a lemezt. De mi a helyzet a digitális vásárlókkal? Szerencsére nekünk egy nagyon fejlett online rendszerünk és infrastruktúránk van, hogy ezt kezelni tudjuk".

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap